Polub nas na facebooku

Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: wartości

Liczba znalezionych wiadomości: 100

  • 2014-03-28 | Komentarze: 0

    Sukces rodzinnej, polskiej firmy. Lodziarnie Grycan – Lody od Pokoleń

    Wykorzystując wieloletnie doświadczenia w branży lodziarskiej, w 2004 roku Elżbieta i Zbigniew Grycanowie rozpoczęli nowy rozdział w swym biznesowym życiu – wprowadzili na rynek firmowaną własnym nazwiskiem markę: Grycan – Lody od Pokoleń. Dziś pod tym szyldem działa ponad 120 lokali, które tworzą największą w Polsce i jedną z największych w Europie rodzinnych sieci lodziarnio-kawiarni. W oparciu o wartości, leżące u podstaw dotychczasowych sukcesów, firma planuje dalszy rozwój w Polsce oraz poza jej granicami.

  • 2014-03-14 | Komentarze: 0

    Giubileo - doskonałość lodów tradycyjnych

    Produkcja lodów tradycyjnych osiągnęła dziś, nie tylko w Polsce, ale właściwie na całym świecie, pewien poziom jakościowy, który można by nazwać stałym, gdyby spojrzeć na temat w szerszej perspektywie. Receptury lodziarzy są mniej lub bardziej poprawne, a konsument ma możliwość wyboru spośród produktów odróżniających się właściwie tylko smakiem i formą podania.

  • 2014-02-20 | Komentarze: 0

    Lody BOLERO z Olsztyna z godłem programu „Doceń polskie”

    BOLERO PREMIUM Sp. z o.o. z Olsztyna to jeden z laureatów XI audytu żywności zorganizowanego w ramach programu „Doceń polskie”. Prestiżowy certyfikat i tytuł TOP PRODUKT przyznano Lodom BOLERO o smaku waniliowym z waflem. Honorowy patronat nad programem „Doceń polskie” sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

  • 2013-12-03 | Komentarze: 0

    Wartość odżywcza na etykiecie – jak opracować tabelę wartości odżywczej na etykietę zgodnie z wymaganiami rozporządzenia 1169/2011

    Seminarium towarzyszące Targom branży cukierniczej i lodziarskiej EXPO SWEET 2014

  • 2012-10-12 | Komentarze: 1

    Lody „+Plus” uzyskały certyfika „Doceń polskie”

    Waniliowe lody „+Plus” oblane czekoladą zostały uhonorowane godłem programu „Doceń polskie”. Wyróżnienie przyznano podczas VI audytu artykułów spożywczych biorących udział w Ogólnopolskim Programie Promocyjnym „Doceń polskie”. Certyfikacja odbyła się 4 września w Krakowie.

  • 2011-07-08 | Komentarze: 0

    Polacy na diecie lubią bakaliowe!

    Aż 94% osób, które są na diecie jada lody latem, a ponad połowa z nich robi to przynajmniej raz na tydzień. Ulubionym smakiem lodów osób na diecie jest bakaliowy. Aż 85% Polaków deklaruje, że dba o swoje zdrowie, a aż 47% osób, które uważają się za bardzo radosne jada lody latem codziennie lub przynajmniej kilka razy w tygodniu. To wynik prawie dwa razy lepszy niż wśród osób raczej smutnych – wynika z badań opinii społecznej przeprowadzonych na zlecenie marki Algida przez TNS OBOP.

  • 2011-05-13 | Komentarze: 1

    Starbucks wprowadza rewolucyjną ofertę napojów Frappuccino®

    Z początkiem maja 2011 roku Starbucks wprowadził w swoich kawiarniach nową, rewolucyjną ofertę napojów miksowanych z lodem, Frappuccino®.

  • 2011-03-16 | Komentarze: 0

    Podsumowanie targów Sweettarg 2011

    W dniach od 9-11 marca odbyły się drugie Śląskie Targi Cukiernicze, Piekarnicze i Lodziarskie Sweettarg 2011. Spotkanie to dostarczyło ciekawych informacji profesjonalistom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw branży cukierniczej, piekarniczej i lodziarskiej.

  • 2011-03-14 | Komentarze: 0

    Nowe produkty Ice-Mastry

    Ten sezon producent lodów Ice-Mastry rozpoczął bardzo intensywnie. Na rynku pojawiły się nowe rodzajów lodów, część z nich bardzo innowacyjna.

  • 2011-03-10 | Komentarze: 0

    Wiosenne oferty promocyjne

    Primulator zaprasza do zapoznania się z nową ofertą promocyjną. Objętymi specjalnymi cenami są pasteryzatory i frezery do lodów, ubijaczki do bitej śmietany, automaty do lodów włoskich, szafy mroźnicze, blast chiller’y, witryny do lodów oraz ekspresy do kawy i kostkarki.

Strona 1 z 10
 1  2  3  4  5  6  ...  10   następna »