Polub nas na facebooku

Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: warto

Liczba znalezionych wiadomości: 188

  • 2014-05-26 | Komentarze: 0

    Jak rozszyfrować etykiety?

    Gazowany napój orzeźwiający? 38 łyżeczek cukru oraz sztuczne barwniki. Sok winogronowy? 11 łyżeczek cukru oraz sztuczne aromaty. Mleczny deser truskawkowy? 6,5 łyżeczki cukru oraz polepszacze smaku. Nie wierzysz? Czytaj uważnie etykiety na produktach spożywczych - radzi Fundacja BOŚ.

  • 2014-04-11 | Komentarze: 0

    Crema Caffe – nowość Segafredo na gorące dni

    Lato to okres dający gastronomom możliwość zwiększenia obrotów w swoich lokalach. Ogródki to idealne miejsce na sprzedaż sorbetu kawowego czy kawy mrożonej. W przeddzień rozpoczęcia sezonu letniego, Segafredo Zanetti proponuje rozwiązanie, która pomoże utrzymać wysoką sprzedaż produktów kawowych w gorące dni - mrożoną kawę UHT Crema Caffe.

  • 2014-03-28 | Komentarze: 0

    Sukces rodzinnej, polskiej firmy. Lodziarnie Grycan – Lody od Pokoleń

    Wykorzystując wieloletnie doświadczenia w branży lodziarskiej, w 2004 roku Elżbieta i Zbigniew Grycanowie rozpoczęli nowy rozdział w swym biznesowym życiu – wprowadzili na rynek firmowaną własnym nazwiskiem markę: Grycan – Lody od Pokoleń. Dziś pod tym szyldem działa ponad 120 lokali, które tworzą największą w Polsce i jedną z największych w Europie rodzinnych sieci lodziarnio-kawiarni. W oparciu o wartości, leżące u podstaw dotychczasowych sukcesów, firma planuje dalszy rozwój w Polsce oraz poza jej granicami.

  • 2014-03-14 | Komentarze: 0

    Giubileo - doskonałość lodów tradycyjnych

    Produkcja lodów tradycyjnych osiągnęła dziś, nie tylko w Polsce, ale właściwie na całym świecie, pewien poziom jakościowy, który można by nazwać stałym, gdyby spojrzeć na temat w szerszej perspektywie. Receptury lodziarzy są mniej lub bardziej poprawne, a konsument ma możliwość wyboru spośród produktów odróżniających się właściwie tylko smakiem i formą podania.

  • 2014-03-10 | Komentarze: 0

    VII Targi Lodowe - 5 kwietnia 2014

    Od siedmiu lat Hurtownia Słodyczy Smakosz organizuje targi lodowe, na których producenci prezentują swoje produkty związane z tematyką lodów włoskich, lodów świderków, gofrów, naleśników i innych produktów branży piekarniczo - lodziarskiej.

  • 2014-03-06 | Komentarze: 0

    Wyjątkowy deser - Lodowe SUSHI

    W czasie tegorocznych targów Exposweet na stoisku firmy Arlekino odbyły się pokazy przygotowywania lodowego sushi. Prezentacje prowadził osobiście Filippo Novelli, który jest autorem tego ciekawego projektu.

  • 2014-03-03 | Komentarze: 0

    Nowości Comprital na Targach Expo Sweet w Warszawie

    Firma Comprital w czasie 30 lat działalności wprowadziła na rynek wiele innowacyjnych produktów, które na stałe zmieniły branżę lodziarską. Do takich rewolucyjnych nowości należały z pewnością produkty gotowe, czyli linia Speedy, integratory pozwalające na poprawę jakości gotowych lodów bez konieczności ponownego bilansowania mieszanki czy bazy bez tłuszczów roślinnych.

  • 2014-02-28 | Komentarze: 0

    Nowości lodowe firmy Fabbri na targach Expo Sweet 2014

    Na jednych z najważniejszych targów branży cukierniczo lodziarskiej Expo Sweet 2014 odbywających się w terminie 18-20.02.2014 r. w Warszawie firma Savpol zaprezentowała nowości lodowe firmy Fabbri na nadchodzący sezon lodziarski 2014.

  • 2014-02-20 | Komentarze: 0

    Lody BOLERO z Olsztyna z godłem programu „Doceń polskie”

    BOLERO PREMIUM Sp. z o.o. z Olsztyna to jeden z laureatów XI audytu żywności zorganizowanego w ramach programu „Doceń polskie”. Prestiżowy certyfikat i tytuł TOP PRODUKT przyznano Lodom BOLERO o smaku waniliowym z waflem. Honorowy patronat nad programem „Doceń polskie” sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

  • 2014-02-19 | Komentarze: 0

    Wybieramy hurtownię mrożonek

    Mrożone owoce, warzywa, gotowe dania, ryby czy lody to produkty, które wśród konsumentów cieszą się wciąż rosnącą popularnością. Nie dziwi więc liczba dostępnych na rynku hurtowni mrożonek, odpowiadających za zaopatrzenie sklepów spożywczych w tego rodzaju produkty. Skąd jednak handlowcy mogą wiedzieć, czy wybrany dystrybutor posiada ofertę dopasowaną do ich potrzeb?

Strona 1 z 19
 1  2  3  4  5  6  ...  19   następna »