Polub nas na facebooku

Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: vat

Liczba znalezionych wiadomości: 5

  • 2011-04-11 | Komentarze: 0

    RYCZAŁTOWCY NIE PŁACĄ VAT

    Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów firma Gel Matic Polska ma przyjemność zaprezentować nową promocję "RYCZAŁTOWCY NIE PŁACĄ VAT". Jeżeli są Państwo płatnikiem zryczałtowanego podatku VAT nie muszą Państwo płacić VAT w cenie nowego urządzenia. Wystarczy posiadać europejski nip.

  • 2008-12-23 | Komentarze: 0

    Rośnie dynamika sprzedaży ciastek

    Według danych firmy GfK Polonia, w 2007 r. Polacy kupili o 9,4% więcej ciastek i wafli niż w 2006 r. Do lipca 2008 r. dynamika sprzedaży jeszcze bardziej wzrosła. Jak podaje firma Nielsen, w okresie od sierpnia 2007 r. do lipca 2008 r. sprzedano w Polsce 115,4 tys. ton tych produktów, czyli aż o 14,4% więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Według Nielsena, wartość rynku ciastek w tym okresie wyniosła 1,98 mld PLN, czyli prawie 19% więcej niż rok wcześniej.

  • 2008-05-20 | Komentarze: 0

    Firmy spożywcze na ostrym zakręcie

    Aż 6,5 mld zł zarobiły na czysto nasze firmy z branży spożywczej w 2007 r. To rekord, który trudno będzie powtórzyć w tym roku. Producenci spodziewają się pogorszenia wyników - akcentuje "Puls Biznesu".

  • 2007-07-06 | Komentarze: 0

    Komisja Europejska przedłuża niższy VAT na produkty spożywcze

    Komisja Europejska zaproponowała, by jeszcze przez ponad trzy lata utrzymać w Polsce obniżone lub zerowe stawki VAT na mieszkania, żywność, książki, czasopisma specjalistyczne i usługi gastronomiczne. Teraz decyzję Komisji muszą jeszcze tylko potwierdzić unijne rządy.

  • 2000-08-07 | Komentarze: 0

    Lody w lodówce

    Jeżeli producent i dystrybutor lodów przekazuje do używania sprzedawcom urządzenia chłodnicze, to jest to czynność związana z jego działalnością gospodarczą. Przysługuje mu zatem prawo do pomniejszenia VAT należnego. Lodówki są przecież niezbędne przy sprzedaży lodów - uznał Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z 22 marca. Pogląd ten ma znaczenie dla całej branży spożywczej.

Strona 1 z 1
 1