Polub nas na facebooku

Wyniki wyszukiwania dla frazy: udzia algida

Liczba znalezionych wiadomości: 14

  • 2010-05-28 | Komentarze: 0

    Magnum Gold?! Cenniejsze niż złoto!

    Benicio Del Toro twarzą największej do tej pory, międzynarodowej kampanii reklamowej marki Magnum.

  • 2009-09-22 | Komentarze: 0

    Algida odnotowuje wzrost udziałów rynkowych, umacniając pozycję lidera

    Sprzedaż lodów w Polsce, będących przekąską typowo letnią, bez wątpienia zależy od pogody. O udanym sezonie decydują przede wszystkim wysokie temperatury w miesiącach kluczowych dla kategorii. Okres od kwietnia do września stanowi bowiem 70% całorocznej sprzedaży lodów.

  • 2009-09-05 | Komentarze: 0

    W Polsce coraz popularniejsze są lody z wyższej półki

    Roczna sprzedaż mrożonych deserów właściwie się nie zmienia, jednak wartość rynku zwiększa się nawet o kilkanaście procent rocznie. Wniosek prosty: w Polsce zaczynają królować lody z wyższej półki.

  • 2009-08-16 | Komentarze: 0

    Grycan ma ok. 10% polskiego rynku lodów

    Kryzys gospodarczy nie wstrzymał planów Grycana związanych ze zwiększeniem liczby lodziarni. Do końca roku chce ich mieć 80. - Mam największą sieć lodziarni w kraju i nadal inwestuję - mówi Zbigniew Grycan w rozmowie z Financial Times.

  • 2009-06-17 | Komentarze: 0

    Rynek lodów - nadal rynkiem sezonowym?

    Przykłady krajów takich jak Stany Zjednoczone, Szwecja czy Niemcy pokazują, że lody mogą być kupowane z równą intensywnością przez okrągły rok. U nas są one wciąż kategorią silnie sezonową. Mówiąc o lodowym sezonie, mamy na myśli okres od kwietnia do września. Na tych sześć miesięcy przypada bowiem 70%-80% sprzedaży lodów, przy czym najlepsze wyniki odnotowywane są w miesiącach najcieplejszych, czyli czerwcu, lipcu i sierpniu.

  • 2009-05-28 | Komentarze: 0

    Sedal: Zwiększona sprzedaż lodów od kwietnia do sierpnia

    Roczny wartościowy udział sprzedaży lodów impulsowych w stosunku do całkowitej sprzedaży lodów w sklepach sieci Sedal wynosi aż 70 proc. Spośród małych lodów największą popularnością cieszą się rożki. - Okres, w którym notujemy zwiększoną sprzedaż lodów rozpoczyna się w kwietniu i trwa zazwyczaj do sierpnia. Jeśli we wrześniu jest lepsza pogoda, to sezon nieznacznie się wydłuża, ale generalnie już w sierpniu stopujemy z zamówieniami - mówi Agnieszka Fojtar, zastępca dyrektora ds. sprzedaży w spółce Sedal.

  • 2009-04-06 | Komentarze: 8

    10 milionów Big Milków do wygrania dla lodożerców

    Już po raz ósmy organizowana jest przez markę Algida Promocja Patyczkowa pod nazwą „Szczęście Sprzyja Lodożercom”. Mechanizm promocji jest bardzo prosty: wystarczy kupić jeden ze smaków Biga w opakowaniu promocyjnym, sprawdzić patyczek i w przypadku wygranej wymienić go w wybranym sklepie na Big Milka.

  • 2007-09-19 | Komentarze: 0

    Zmienne lato nie zaszkodziło lodom

    Firma AC Nielsen przedstawiła dane informujące o zmianach na rynku lodów w Polsce. Wynika z nich, że pomimo niezbyt gorącego lata, rynek ten wzrósł wartościowo o 14,5% w stosunku do tego samego okresu w roku ubiegłym.

  • 2007-09-17 | Komentarze: 0

    Dobry sezon Algidy

    W ciągu pierwszych 7 miesięcy tego roku wartość sprzedaży lodów Algida (Unilever) zwiększyła się o 25% - wynika z najnowszego badania instytutu AC Nielsen. Udziały rynkowe marki wyniosły w tym okresie 30%

  • 2007-06-27 | Komentarze: 0

    W Polsce szykuje się bitwa na lody

    Producenci lodów szykują się do prawdziwej batalii o nasz rynek. Gra idzie o naprawdę wielkie pieniądze - na zimne smakołyki Polacy wydają rocznie ponad 710 mln zł. A eksperci szacują, że już w tym roku możemy wydać nawet o 100 mln zł więcej. Jest więc o co się bić - pisze DZIENNIK.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »