Polub nas na facebooku

Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: spożycie lodów

Liczba znalezionych wiadomości: 21

  • 2014-02-10 | Komentarze: 0

    Aromitalia - ponad 70 lat doświadczenia w produkcji komponentów do lodów

    Aromitalia od kilku dekad jest synonimem wysokiej jakości, wygody oraz ogromnej elastyczności tworzenia wyśmienitych lodów.

  • 2012-03-21 | Komentarze: 0

    Deserowe lato z sosami Terravita

    Sosy do lodów i deserów to dobrze znany na rynku produkt marki Terravita.

  • 2011-06-20 | Komentarze: 0

    Polacy stają się lodożerni

    Tylko w tym roku na rynek trafi aż 1 tys. odmian lodów. Wartość polskiego rynku lodów w 2011 wyniesie 1,3 mld zł. – szacuje Euromonitor. Oznacza to aż 7 proc. wzrost w stosunku do 2010.

  • 2010-08-23 | Komentarze: 0

    Pogoda na sukces dla polskiego rynku lodów

    Tegoroczny sezon dostarcza producentom lodów nie lada emocji. Po niezwykle trudnym dla rynku lodów okresie opadów oraz niskich temperatur w kwietniu i maju, obserwujemy długo oczekiwane przez producentów, dystrybutorów, detalistów oraz konsumentów ożywienie. – Pogoda pokazała, że jest niekwestionowaną królową wśród czynników wpływających na sprzedaż lodów – mówi Mariusz Staszczuk, Ice Cream Sales Director w firmie Nestlé Polska S.A.

  • 2010-06-08 | Komentarze: 1

    Lody z melodyjką pod domem

    Sprzedaż pod domem Klienta dobrze zmrożonych lodów, zdrowych zamrożonych warzyw i owoców czy wygodnych mrożonych dań i wypieków ma już w Polsce osiemnastoletnią tradycję.

  • 2009-09-22 | Komentarze: 0

    Wino w proszku

    Uzyskiwany z winiarskich odpadów proszek ma mieć wszystkie zalety zdrowotne wina, ale nie zawiera alkoholu - informuje serwis "EurekAlert".

  • 2009-06-17 | Komentarze: 0

    Rynek lodów - nadal rynkiem sezonowym?

    Przykłady krajów takich jak Stany Zjednoczone, Szwecja czy Niemcy pokazują, że lody mogą być kupowane z równą intensywnością przez okrągły rok. U nas są one wciąż kategorią silnie sezonową. Mówiąc o lodowym sezonie, mamy na myśli okres od kwietnia do września. Na tych sześć miesięcy przypada bowiem 70%-80% sprzedaży lodów, przy czym najlepsze wyniki odnotowywane są w miesiącach najcieplejszych, czyli czerwcu, lipcu i sierpniu.

  • 2009-06-17 | Komentarze: 0

    Nestlé - lodowy sukces!

    „2008 rok oceniamy jako duży sukces. Firma utrzymała pozycję lidera na rynku lodów gastronomicznych ( źródło raport Rynek Gastronomiczny w Polsce 2008 rok firma GFK ), a ponadto wprowadziła rożek KIT KAT , który stał się polskim hitem! W 2009 roku planujemy kolejne innowacje, zmieniamy także sposób dystrybucji lodów, aby wzmocnić naszą pozycję” – ujawnia Witold Michalik, Dyrektor Działu Lodów w Nestlé Polska.

  • 2009-04-30 | Komentarze: 1

    Nestlé - lodowy sukces!

    2008 rok oceniamy jako duży sukces. Firma utrzymała pozycję lidera na rynku lodów gastronomicznych ( źródło raport Rynek Gastronomiczny w Polsce 2008 rok firma GFK ), a ponadto wprowadziła rożek KIT KAT , który stał się polskim hitem! W 2009 roku planujemy kolejne innowacje, zmieniamy także sposób dystrybucji lodów, aby wzmocnić naszą pozycję – ujawnia Witold Michalik, Dyrektor Działu Lodów w Nestlé Polska.

  • 2009-03-17 | Komentarze: 0

    Terravita sosy do lodów i deserów

    Sosy do lodów i deserów to dobrze znany produkt marki Terravita. Oferta na wiosenno- letni sezon, który charakteryzuje najwyższe spożycie sosów, zawiera 5 produktów o najbardziej pożądanych przez konsumentów smakach.

Strona 1 z 3
 1  2  3   następna »