Polub nas na facebooku

Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: rożki

Liczba znalezionych wiadomości: 26

  • 2013-01-14 | Komentarze: 0

    Lodowe nowości Algidy - podsumowanie 2012 roku

    Nowości Algidy w zeszłym roku z pewnością zostały zdominowane przez Big Milki i kampanie konkursową wymiany patyczków na lody, ale przypomnijmy sobie jakie inne produkty wprowadziła Algida na rynek w 2012 roku.

  • 2012-07-30 | Komentarze: 1

    Zmiksowane połączenia

    Wielki karton lodów, który zawsze jest pod ręką? Ice-Mastry stworzyła nowe zestawy Super Mix: Rożki, Rockefellery, Sisi oraz połączenie Miś. Kolejne ulubione lody dołączyły więc, do lodów impulsywnych skomponowanych w pyszne zestawy.

  • 2011-06-06 | Komentarze: 0

    Multipacki od Algidy

    Multipacki, czyli ulubione smaki kilku lodów na patyku w jednym opakowaniu już w Polsce! Algida przedstawia 3 multipacki: z mini Big Milkami, kolejne z lodami mini Magnum oraz ze stworzonymi specjalnie dla dzieci lodami Max. Sięgnij po paczkę minilodów i ciesz się ich smakiem w domu!

  • 2011-04-07 | Komentarze: 1

    Lody bananowe na wiosnę 2011 od firmy ANITA

    Nadchodząca wiosna i lato będą o smaku bananowym. Takie właśnie lody od kwietnia mogą znaleźć w sklepach całym kraju wielbiciele lodów. Cezar Banana poszerza właśnie asortyment lodów firmy ANITA. Oprócz lodów bananowych w tej serii dostępne są także lody waniliowe i waniliowe z migdałami. Wszystkie lody oblane są mleczna lub gorzką czekoladą rozpływającą się w ustach.

  • 2010-01-29 | Komentarze: 0

    Delikatne praliny lodowe

    Firma Eco-Consulting Quality Standards Sp. z o.o. poszerzyła swoją ofertę o produkty Eichetti. Są to delikatne i rozpływające się w ustach z efektem chłodzenia praliny lodowe, które zaspokoją nawet najbardziej wyszukane gusta. Dodatkowym atutem tych słodkości jest to, że są produkty bezglutenowe.

  • 2009-08-16 | Komentarze: 0

    Lody to kategoria, która może przynieść znaczący zysk

    Lody impulsowe należą do kategorii, które nie przyjęły się w hipermarketach. Blisko 70 proc. tego typu produktów sprzedaje się w tzw. kanale tradycyjnym. Detaliści powinni o tym pamiętać zwłaszcza latem, bo lody są kategorią wciąż mocno sezonową.

  • 2009-07-29 | Komentarze: 0

    Nielsen: Najszybciej rośnie sprzedaż lodów śmietankowych

    Sprzedaż lodów o smaku śmietankowym wzrosła o 36,7 proc. w okresie czerwiec 2008 - maj 2009 względem analogicznego okresu rok wcześniej (wzrost wartościowy wyniósł 32,9 mln złotych) - pisze dla serwisu portalspozywczy.pl Marcin Korczyński, ekspert firmy Nielsen.

  • 2009-06-17 | Komentarze: 0

    Rynek lodów - nadal rynkiem sezonowym?

    Przykłady krajów takich jak Stany Zjednoczone, Szwecja czy Niemcy pokazują, że lody mogą być kupowane z równą intensywnością przez okrągły rok. U nas są one wciąż kategorią silnie sezonową. Mówiąc o lodowym sezonie, mamy na myśli okres od kwietnia do września. Na tych sześć miesięcy przypada bowiem 70%-80% sprzedaży lodów, przy czym najlepsze wyniki odnotowywane są w miesiącach najcieplejszych, czyli czerwcu, lipcu i sierpniu.

  • 2009-06-17 | Komentarze: 0

    Nestlé - lodowy sukces!

    „2008 rok oceniamy jako duży sukces. Firma utrzymała pozycję lidera na rynku lodów gastronomicznych ( źródło raport Rynek Gastronomiczny w Polsce 2008 rok firma GFK ), a ponadto wprowadziła rożek KIT KAT , który stał się polskim hitem! W 2009 roku planujemy kolejne innowacje, zmieniamy także sposób dystrybucji lodów, aby wzmocnić naszą pozycję” – ujawnia Witold Michalik, Dyrektor Działu Lodów w Nestlé Polska.

  • 2009-06-17 | Komentarze: 0

    Oferta lodów Nestlé Polska 2009

Strona 1 z 3
 1  2  3   następna »