Polub nas na facebooku

Wyniki wyszukiwania dla frazy: mark

Liczba znalezionych wiadomości: 273

  • 2019-12-04 | Komentarze: 0

    „Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

    W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

  • 2019-03-18 | Komentarze: 0

    Akademickie 5 minut na obiad

    Gulasz z parówek, makaron z cukrem, czy dowolne połączenie składników, które zostały w lodówce – o kulinarnych wyczynach studentów od zawsze krążyły legendy. Wiele wskazuje na to, że te wątki już wkrótce znikną z barwnych opowieści o akademickim życiu. Studentom nie przybyło wprawdzie czasu na gotowanie, nie zaczęli też częściej odwiedzać restauracji. Przywiązują jednak większą wagę do dobrego odżywiania i zyskali sprzymierzeńców w walce z pędzącym czasem.

  • 2018-04-19 | Komentarze: 0

    Illy i Ishida Europe - wyborna kawa na start

    Technologia naważania wielogłowicowego Ishida jest gwarantem prędkości i dokładności procesu dla dwóch formatów opakowań u jednego z najbardziej znanych producentów markowej kawy we Włoszech, firmy Illy.

  • 2015-02-03 | Komentarze: 0

    Lody Bonano nie zwalniają tempa

    W tym roku kultowe już lodowe „świderki”, sprzedawane przez lodziarnie Lody Bonano będą dostępne w ponad 200 miejscach w kraju. Największa franczyzowa sieć lodziarni w Polsce nie zwalnia tempa rozwoju i otwiera kolejne punkty sprzedaży.

  • 2014-04-11 | Komentarze: 0

    Crema Caffe – nowość Segafredo na gorące dni

    Lato to okres dający gastronomom możliwość zwiększenia obrotów w swoich lokalach. Ogródki to idealne miejsce na sprzedaż sorbetu kawowego czy kawy mrożonej. W przeddzień rozpoczęcia sezonu letniego, Segafredo Zanetti proponuje rozwiązanie, która pomoże utrzymać wysoką sprzedaż produktów kawowych w gorące dni - mrożoną kawę UHT Crema Caffe.

  • 2014-04-07 | Komentarze: 0

    Relacja z warsztatów SEMPRE

    W dniach 1-2 kwietnia w siedzibie firmy Sempre w Pruszkowie odbyły się warsztaty lodziarskie organizowane przez firmę Arlekino, dystrybutora komponentów do lodów Comprital.

  • 2014-03-27 | Komentarze: 0

    Nowa karta i nowy smak lodów

    U progu wiosny Elżbieta, Zbigniew i Małgorzata Grycanowie zapraszają do Lodziarni Firmowych

  • 2014-03-28 | Komentarze: 0

    Sukces rodzinnej, polskiej firmy. Lodziarnie Grycan – Lody od Pokoleń

    Wykorzystując wieloletnie doświadczenia w branży lodziarskiej, w 2004 roku Elżbieta i Zbigniew Grycanowie rozpoczęli nowy rozdział w swym biznesowym życiu – wprowadzili na rynek firmowaną własnym nazwiskiem markę: Grycan – Lody od Pokoleń. Dziś pod tym szyldem działa ponad 120 lokali, które tworzą największą w Polsce i jedną z największych w Europie rodzinnych sieci lodziarnio-kawiarni. W oparciu o wartości, leżące u podstaw dotychczasowych sukcesów, firma planuje dalszy rozwój w Polsce oraz poza jej granicami.

  • 2014-03-25 | Komentarze: 0

    Grycan: 2 nowe lodziarnie już otwarte!

    20 marca, otwarte zostały dwie kolejne lodziarnie marki Grycan – Lody od pokoleń: w Centrum Handlowym Atrium Felicity w Lublinie oraz w Galerii Amber w Kaliszu.

  • 2014-03-14 | Komentarze: 0

    Giubileo - doskonałość lodów tradycyjnych

    Produkcja lodów tradycyjnych osiągnęła dziś, nie tylko w Polsce, ale właściwie na całym świecie, pewien poziom jakościowy, który można by nazwać stałym, gdyby spojrzeć na temat w szerszej perspektywie. Receptury lodziarzy są mniej lub bardziej poprawne, a konsument ma możliwość wyboru spośród produktów odróżniających się właściwie tylko smakiem i formą podania.

Strona 1 z 28
 1  2  3  4  5  6  ...  28   następna »