Polub nas na facebooku

Wyniki wyszukiwania dla frazy: lody princessa

Liczba znalezionych wiadomości: 7

  • 2009-08-16 | Komentarze: 0

    Lody to kategoria, która może przynieść znaczący zysk

    Lody impulsowe należą do kategorii, które nie przyjęły się w hipermarketach. Blisko 70 proc. tego typu produktów sprzedaje się w tzw. kanale tradycyjnym. Detaliści powinni o tym pamiętać zwłaszcza latem, bo lody są kategorią wciąż mocno sezonową.

  • 2009-06-17 | Komentarze: 0

    Oferta lodów Nestlé Polska 2009

  • 2009-06-17 | Komentarze: 0

    Rynek lodów - nadal rynkiem sezonowym?

    Przykłady krajów takich jak Stany Zjednoczone, Szwecja czy Niemcy pokazują, że lody mogą być kupowane z równą intensywnością przez okrągły rok. U nas są one wciąż kategorią silnie sezonową. Mówiąc o lodowym sezonie, mamy na myśli okres od kwietnia do września. Na tych sześć miesięcy przypada bowiem 70%-80% sprzedaży lodów, przy czym najlepsze wyniki odnotowywane są w miesiącach najcieplejszych, czyli czerwcu, lipcu i sierpniu.

  • 2009-06-17 | Komentarze: 0

    Nestlé - lodowy sukces!

    „2008 rok oceniamy jako duży sukces. Firma utrzymała pozycję lidera na rynku lodów gastronomicznych ( źródło raport Rynek Gastronomiczny w Polsce 2008 rok firma GFK ), a ponadto wprowadziła rożek KIT KAT , który stał się polskim hitem! W 2009 roku planujemy kolejne innowacje, zmieniamy także sposób dystrybucji lodów, aby wzmocnić naszą pozycję” – ujawnia Witold Michalik, Dyrektor Działu Lodów w Nestlé Polska.

  • 2009-05-04 | Komentarze: 0

    Lody Nestlé na Sezon 2009

    Nestlé Polska S.A., jak co roku, przygotowało na Sezon 2009 bogatą ofertę lodów impulsowych, familijnych oraz dla gastronomi, w tym wiele nowości.

  • 2009-04-30 | Komentarze: 1

    Nestlé - lodowy sukces!

    2008 rok oceniamy jako duży sukces. Firma utrzymała pozycję lidera na rynku lodów gastronomicznych ( źródło raport Rynek Gastronomiczny w Polsce 2008 rok firma GFK ), a ponadto wprowadziła rożek KIT KAT , który stał się polskim hitem! W 2009 roku planujemy kolejne innowacje, zmieniamy także sposób dystrybucji lodów, aby wzmocnić naszą pozycję – ujawnia Witold Michalik, Dyrektor Działu Lodów w Nestlé Polska.

  • 2008-04-29 | Komentarze: 0

    Jedz smacznie i zdrowo! z Nestlé

    Rozpoczęła się ogólnopolska kampania edukacyjna "Jedz smacznie i zdrowo" pod patronatem Nestle. Celem kampanii jest promowanie zdrowego odżywiania się.

Strona 1 z 1
 1