Polub nas na facebooku

Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: lody familijne

Liczba znalezionych wiadomości: 22

  • 2014-03-28 | Komentarze: 0

    Sukces rodzinnej, polskiej firmy. Lodziarnie Grycan – Lody od Pokoleń

    Wykorzystując wieloletnie doświadczenia w branży lodziarskiej, w 2004 roku Elżbieta i Zbigniew Grycanowie rozpoczęli nowy rozdział w swym biznesowym życiu – wprowadzili na rynek firmowaną własnym nazwiskiem markę: Grycan – Lody od Pokoleń. Dziś pod tym szyldem działa ponad 120 lokali, które tworzą największą w Polsce i jedną z największych w Europie rodzinnych sieci lodziarnio-kawiarni. W oparciu o wartości, leżące u podstaw dotychczasowych sukcesów, firma planuje dalszy rozwój w Polsce oraz poza jej granicami.

  • 2014-03-25 | Komentarze: 0

    Grycan: 2 nowe lodziarnie już otwarte!

    20 marca, otwarte zostały dwie kolejne lodziarnie marki Grycan – Lody od pokoleń: w Centrum Handlowym Atrium Felicity w Lublinie oraz w Galerii Amber w Kaliszu.

  • 2013-04-24 | Komentarze: 0

    Świat lodów, czyli krótka klasyfikacja mrożonego deseru

    Lody to nic innego jak zamrożona mieszanka produktów mlecznych (lody mleczne) bądź wody (lody wodne) z dodatkami smakowymi lub zamrażanie masy złożonej z owoców, cukru i wody (sorbet).

  • 2013-01-21 | Komentarze: 0

    Lodziarnie Grycan przyłączają się do Święta Babci i Dziadka

    21 i 22 stycznia to dwa dni, które w pełni poświęcamy ukochanym: babci i dziadkowi. W tym czasie każdy wnuczek, chce zrobić coś wyjątkowego, co wywoła uśmiech na twarzach najbliższych. Lodziarnie Firmowe Grycan postanowiły to ułatwić….

  • 2011-06-20 | Komentarze: 0

    Polacy stają się lodożerni

    Tylko w tym roku na rynek trafi aż 1 tys. odmian lodów. Wartość polskiego rynku lodów w 2011 wyniesie 1,3 mld zł. – szacuje Euromonitor. Oznacza to aż 7 proc. wzrost w stosunku do 2010.

  • 2009-09-05 | Komentarze: 0

    W Polsce coraz popularniejsze są lody z wyższej półki

    Roczna sprzedaż mrożonych deserów właściwie się nie zmienia, jednak wartość rynku zwiększa się nawet o kilkanaście procent rocznie. Wniosek prosty: w Polsce zaczynają królować lody z wyższej półki.

  • 2009-08-03 | Komentarze: 0

    Zielona Budka przedstawia nową stronę internetową!

    Z okazji wakacji Zielona Budka przygotowała dla Klientów kolejną niespodziankę. Pod adresem www.zielonabudka.pl czeka na Internautów odświeżony, znacznie bardziej atrakcyjny serwis internetowy, zawierający jeszcze więcej informacji dotyczących Zielonej Budki i jej produktów. Uruchomienie nowego serwisu Zielonej Budki jest częścią kampanii promocji marki realizowanej w sezonie 2009 i obejmującej m.in. reklamy outdoorowe, reklamy prasowe i działania public relations.

  • 2009-07-29 | Komentarze: 0

    Nielsen: Najszybciej rośnie sprzedaż lodów śmietankowych

    Sprzedaż lodów o smaku śmietankowym wzrosła o 36,7 proc. w okresie czerwiec 2008 - maj 2009 względem analogicznego okresu rok wcześniej (wzrost wartościowy wyniósł 32,9 mln złotych) - pisze dla serwisu portalspozywczy.pl Marcin Korczyński, ekspert firmy Nielsen.

  • 2009-07-09 | Komentarze: 1

    Lodowe Impresje Zielonej Budki - w poszukiwaniu słodkich inspiracji

    Eleganckie, owalne opakowania zdobią pejzaże inspirowane twórczością Moneta. Wnętrze skrywa kompozycję kremowych lodów w wykwintnych smakach, aromatycznych dodatków i słodkich sosów. Eleganckie desery Impresja od Zielonej Budki inspirują smakiem i zachęcają do odkrywania niezwykłych deserowych połączeń.

  • 2009-06-17 | Komentarze: 0

    Rynek lodów - nadal rynkiem sezonowym?

    Przykłady krajów takich jak Stany Zjednoczone, Szwecja czy Niemcy pokazują, że lody mogą być kupowane z równą intensywnością przez okrągły rok. U nas są one wciąż kategorią silnie sezonową. Mówiąc o lodowym sezonie, mamy na myśli okres od kwietnia do września. Na tych sześć miesięcy przypada bowiem 70%-80% sprzedaży lodów, przy czym najlepsze wyniki odnotowywane są w miesiącach najcieplejszych, czyli czerwcu, lipcu i sierpniu.

Strona 1 z 3
 1  2  3   następna »