Polub nas na facebooku

Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: konsumpcja

Liczba znalezionych wiadomości: 9

  • 2014-03-14 | Komentarze: 0

    Giubileo - doskonałość lodów tradycyjnych

    Produkcja lodów tradycyjnych osiągnęła dziś, nie tylko w Polsce, ale właściwie na całym świecie, pewien poziom jakościowy, który można by nazwać stałym, gdyby spojrzeć na temat w szerszej perspektywie. Receptury lodziarzy są mniej lub bardziej poprawne, a konsument ma możliwość wyboru spośród produktów odróżniających się właściwie tylko smakiem i formą podania.

  • 2014-02-19 | Komentarze: 0

    Wybieramy hurtownię mrożonek

    Mrożone owoce, warzywa, gotowe dania, ryby czy lody to produkty, które wśród konsumentów cieszą się wciąż rosnącą popularnością. Nie dziwi więc liczba dostępnych na rynku hurtowni mrożonek, odpowiadających za zaopatrzenie sklepów spożywczych w tego rodzaju produkty. Skąd jednak handlowcy mogą wiedzieć, czy wybrany dystrybutor posiada ofertę dopasowaną do ich potrzeb?

  • 2013-08-22 | Komentarze: 0

    LODY.COM.PL na Facebooku!

    Od dziś jesteśmy także na Facebooku - zapraszamy!

  • 2009-08-16 | Komentarze: 0

    Spadek sprzedaży lodów w Niemczech

    W 2008 roku łączna sprzedaż lodów w Niemczech była o 5 proc. wyższa niż rok wcześniej i zbliżyła się do 2 mld euro - podaje FAMMU/FAPA.

  • 2009-07-29 | Komentarze: 0

    Nielsen: Najszybciej rośnie sprzedaż lodów śmietankowych

    Sprzedaż lodów o smaku śmietankowym wzrosła o 36,7 proc. w okresie czerwiec 2008 - maj 2009 względem analogicznego okresu rok wcześniej (wzrost wartościowy wyniósł 32,9 mln złotych) - pisze dla serwisu portalspozywczy.pl Marcin Korczyński, ekspert firmy Nielsen.

  • 2007-04-20 | Komentarze: 0

    Producenci lodów ujawniają swoją tegoroczną ofertę

    Temperatury zapowiadające wiosnę skłoniły producentów lodów do ujawnienia swojej tegorocznej oferty. Zapowiedzi Nestlé i Zielonej Budki wskazują, że obie firmy liczą na znaczący wzrost sprzedaży.

  • 2007-04-13 | Komentarze: 0

    Rynek lodów w Polsce

    Badania rynkowe pokazują, że następuje dynamiczny rozwój całej kategorii lodowej w Polsce. Rynek lodów wzrósł o ok. 11% w porównaniu z rokiem 2006, przy czym sprzedaż lodów impulsowych odnotowała 6% wzrost, a lodów familijnych aż 21%. Rynek staje się również coraz bardziej konkurencyjny, głównie z powodu dynamicznego wzrostu sprzedaży marek własnych.

  • 2007-04-11 | Komentarze: 0

    Nestlé otwiera letni sezon lodowy na wyspie magicznej przyjemności

    Pierwszy powiew wiosny przyniósł ze sobą moc najnowszych lodowych rozkoszy dla podniebienia. W prawdziwie magicznym klimacie, wśród palm, soczystych owoców, w atmosferze błogiego relaksu, podczas Akademii Lodów Nestlé zaprezentowano najnowsze lodowe propozycje na sezon 2007 od Nestlé.

  • 2001-03-03 | Komentarze: 5

    Lokalne wytwórnie nie wytrzymują konkurencji

    W ciągu roku na polskim rynku sprzedaje się lody na około miliard złotych. Prawie 70 proc. kupowanych lodów pochodzi z dużych przemysłowych wytwórni, które stać na szeroką reklamę i wyposażenie setek sklepów w firmowe zamrażarki. W ciągu 10 lat konsumpcja lodów niemal się potroiła, ale nadal jesteśmy pod tym względem w ogonie Europy, o 80 proc. za Szwecją.

Strona 1 z 1
 1