Wyniki wyszukiwania dla frazy: klient
Liczba znalezionych wiadomości: 191
-
2020-03-17 | Komentarze: 0
Premium Brand 2020 – wystartowała XV edycja badania reputacji marek
Ruszyła XV edycja projektu Premium Brand, badającego reputację marek i firm obecnych na polskim rynku. Nabór do badania potrwa do 8 maja 2020. Partnerem merytorycznym tegorocznej edycji jest Press Service Monitoring Mediów. Partnerem Medialnym – multimedialna agencja informacyjna Newseria.
-
2015-10-23 | Komentarze: 0
POSEZONOWA AKCJA SERWISOWA – PRZYGOTUJ SIĘ DO 2016.
Firma REMGO-TECH przygotowała dla wszystkich Klientów promocyjną akcję przeglądów i serwisu urządzeń do produkcji, przetwarzania i przechowywania lodów.
-
2014-05-14 | Komentarze: 0
Zostań laureatem programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” i zdobądź najbardziej rozpoznawalny certyfikat rzetelności w Polsce!*
Jest to ogólnopolski program promocji kultury przedsiębiorczości, realizowany od 1998 r. przez Fundację „Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" Krajowej Izby Gospodarczej, nagradzający firmy, które w relacjach z klientami, dostawcami, pracownikami, społecznością lokalną oraz władzą lokalną i państwową postępują fair play. Poprzez rzetelność weryfikacji program stał się pożądanym narzędziem budowania prestiżu i wiarygodności firm na rynku krajowym i rynkach zagranicznych.
-
2014-04-11 | Komentarze: 0
Crema Caffe – nowość Segafredo na gorące dni
Lato to okres dający gastronomom możliwość zwiększenia obrotów w swoich lokalach. Ogródki to idealne miejsce na sprzedaż sorbetu kawowego czy kawy mrożonej. W przeddzień rozpoczęcia sezonu letniego, Segafredo Zanetti proponuje rozwiązanie, która pomoże utrzymać wysoką sprzedaż produktów kawowych w gorące dni - mrożoną kawę UHT Crema Caffe.
-
2014-03-28 | Komentarze: 0
Sukces rodzinnej, polskiej firmy. Lodziarnie Grycan – Lody od Pokoleń
Wykorzystując wieloletnie doświadczenia w branży lodziarskiej, w 2004 roku Elżbieta i Zbigniew Grycanowie rozpoczęli nowy rozdział w swym biznesowym życiu – wprowadzili na rynek firmowaną własnym nazwiskiem markę: Grycan – Lody od Pokoleń. Dziś pod tym szyldem działa ponad 120 lokali, które tworzą największą w Polsce i jedną z największych w Europie rodzinnych sieci lodziarnio-kawiarni. W oparciu o wartości, leżące u podstaw dotychczasowych sukcesów, firma planuje dalszy rozwój w Polsce oraz poza jej granicami.
-
2014-03-21 | Komentarze: 0
Sezon lodziarski czas zacząć!
Wiosna zbliża się wielkimi krokami. To idealny moment by zacząć przygotowania do sezonu lodziarskiego. O tym jakie są najnowsze trendy w branży można się było przekonać podczas kolejnej edycji Seminariów Lodziarskich 2014 organizowanych przez Savpol wraz z firmami Fabbri, Valmar Global oraz Miran Wafel.
-
2014-03-18 | Komentarze: 0
SPEEDY – lody prościej niż myślisz
Rozpoczęcie rzemieślniczej produkcji lodów wiąże się z bardzo dużymi nakładami finansowymi i koniecznością zatrudnienia wykwalifikowanego personelu. Zdaniem pana Gianni Osti prezesa firmy Comprital S.p.A są to podstawowe przyczyny utrudniające i spowalniające rozwój lodziarni rzemieślniczych. Obecny rynek lodziarski potrzebuje rozwiązań prostych, ekonomicznych i oszczędnych, a jednocześnie dających produkt finalny wysokiej jakości.
-
2014-03-14 | Komentarze: 0
Giubileo - doskonałość lodów tradycyjnych
Produkcja lodów tradycyjnych osiągnęła dziś, nie tylko w Polsce, ale właściwie na całym świecie, pewien poziom jakościowy, który można by nazwać stałym, gdyby spojrzeć na temat w szerszej perspektywie. Receptury lodziarzy są mniej lub bardziej poprawne, a konsument ma możliwość wyboru spośród produktów odróżniających się właściwie tylko smakiem i formą podania.
-
2014-03-10 | Komentarze: 0
ATHENAEUM - niezwykle miejsce szkoleniowe w firmie Comprital S.p.A
Firma Comprital, jeden z czołowych włoskich producentów półproduktów do lodów, od lat prowadzi w swojej siedzibie w Settala kursy doszkalające lodziarzy w zakresie lodziarstwa, jak i cukiernictwa. Obecnie Comprital całkowicie zmienia Athenaeum, swoje centrum profesjonalnego kształcenia, zarówno w sensie architektonicznym, jak i merytorycznym.
-
2014-03-07 | Komentarze: 0
SweetTARGi 2014 – cała branża z wypiekami na policzkach!
SweetTARGi – jedyne tak bardzo branżowe wydarzenie dla piekarzy, ciastkarzy i lodziarzy na terenie południowej Polski zakończone. Piąta, trwająca od 1 do 3 marca edycja zgromadziła ponad 100 wystawców z Austrii, Czech, Szwecji, Włoch i Polski. Prezentację targową, która objęła ponad 3 tys. m2, zobaczyło 2,6 tys. profesjonalnych odwiedzających.