Polub nas na facebooku

Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: kanał

Liczba znalezionych wiadomości: 19

  • 2012-10-23 | Komentarze: 0

    Firmy spożywcze doceniają Facebooka

    Facebook jest coraz mocniej wykorzystywany przez firmy spożywcze w celu zwiększenia sprzedaży oraz przywiązania klientów do swojej marki. Rosnące znaczenie social mediów w Polsce widać zarówno na przykładzie gigantów jak i mniejszych przedsiębiorstw.

  • 2012-02-14 | Komentarze: 0

    Targi FOOD-to-GO Gdańsk – co nas czeka w gastronomii w nadchodzącym sezonie?

    Jakie będą nowe trendy w gastronomii w nadchodzącym sezonie? Jak skutecznie przyciągnąć klientów oferując im smaczne przekąski? Czy produkt regionalny może stać się kulinarną wizytówką Pomorza? – na te i wiele innych pytań poszukiwali odpowiedzi właściciele lokali gastronomicznych z całego Pomorza, którzy w dniach 7-8 lutego odwiedzili targi dla gastronomii, lodziarni, pizzerii, barów szybkiej obsługi i cateringu FOOD-to-GO. Podczas dwóch dni targów swoje produkty i usługi zaprezentowało 65 wystawców z Polski i zagranicy, a stoiska targowe odwiedziło ponad 1 300 branżowych zwiedzających.

  • 2012-01-31 | Komentarze: 0

    Jak wypłynąć na szerokie wody gastronomicznego biznesu?

    Wraz z nadejściem wakacyjnego sezonu na całym Wybrzeżu pojawiają się nowe punkty gastronomiczne – nie brakuje wśród nich lodziarni, smażalni ryb, lokali oferujących kebab czy zapiekanki, a także sezonowych barów w których można spędzić czas sącząc drinka. Pomimo sporej liczby miejsc oferujących posiłki, wydaje się, że ich oferta jest dość jednolita, a podobną zapiekankę można zjeść i nad Bałtykiem, i pod Tatrami. Jak więc wyróżnić się nie tylko na tle lokalnej konkurencji, ale i w szerszym ujęciu?

  • 2011-04-19 | Komentarze: 0

    Targi dla małej gastronomii, fast food i cateringu easyFairs FOOD-to-GO już wkrótce!

    Jeśli szukają Państwo produktów lub pomysłów, które urozmaicą menu, a także planują zakup nowych urządzeń gastronomicznych, to z pewnością warto wziąć udział w targach easyFairs FOOD-to-GO.

  • 2011-04-18 | Komentarze: 0

    Nowy Dyrektor Sprzedaży w Martin Braun

    Robert Sokół objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w Martin Braun. Odpowiedzialny będzie za rozwój nowych kanałów sprzedaży, realizację strategii rozwoju w Polsce oraz zarządzanie siłami sprzedaży.

  • 2011-03-14 | Komentarze: 0

    Ice-Mastry: nowy sezon w nowej kreacji

    Ice-Mastry przygotowuje się do letniego sezonu. Już w marcu ruszył spot reklamowy oraz nowa strona internetowa. Firma planuje również wprowadzić na rynek nowe lody.

  • 2011-01-13 | Komentarze: 0

    Targi easyFairs FOOD-to-GO Gdańsk już w lutym

    8 i 9 lutego 2011r. po raz pierwszy Gdańsku w Hali AWFiS przy ul. K. Górskiego 1 odbędą się targi easyFairs FOOD-to-GO 2011 dedykowane dla małej gastronomii, cateringu i barów fast-food. Ta sama impreza już po raz trzeci odbędzie się w Krakowie w dniach 11-12.05.2011r.

  • 2010-09-27 | Komentarze: 1

    Przepis na product placement w Internecie

    Dane z 2010 roku pokazują, że w Polsce działa ok. 120 tysięcy sklepów spożywczych, a te oferujące produkty z branży FMCG statystyczny Kowalski odwiedza średnio co drugi dzień. Nie dziwi więc, że przybywa też pomysłów na reklamę w tej branży - już teraz specjaliści mówią o przenoszeniu product placement z telewizji do polskich portali kulinarnych.

  • 2010-05-28 | Komentarze: 0

    Magnum Gold?! Cenniejsze niż złoto!

    Benicio Del Toro twarzą największej do tej pory, międzynarodowej kampanii reklamowej marki Magnum.

  • 2009-10-05 | Komentarze: 0

    HELIO: lider rynku paczkowanych bakalii w Polsce

    Intensywne działania promujące markę bakaliowego potentata przynoszą efektywne rezultaty. Sprzedaż Spółki nadal dynamicznie rośnie, zaś wyniki badań renomowanej agencji badawczej GfK Polonia wskazują, że produkty sygnowane logo HELIO mają już największy wolumenowo udział w rynku paczkowanych bakalii w Polsce. W kontekście zbliżającego się sezonu świątecznego HELIO wydaje się być zatem wyjątkowo intratnym partnerem zarówno dla kontrahentów, jak i akcjonariuszy inwestujących w papiery wartościowe Spółki.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »