Polub nas na facebooku

Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: augusto

Liczba znalezionych wiadomości: 5

  • 2010-03-26 | Komentarze: 3

    Wyróżnienie dla marki Augusto w ART OF PACKAGING

    BIAŁE I CZARNE KWADRATY - linia opakowań dla lodów familijnych nowej marki Augusto wyróżniona w konkursie ART OF PACKAGING

  • 2009-06-17 | Komentarze: 0

    Rynek lodów - nadal rynkiem sezonowym?

    Przykłady krajów takich jak Stany Zjednoczone, Szwecja czy Niemcy pokazują, że lody mogą być kupowane z równą intensywnością przez okrągły rok. U nas są one wciąż kategorią silnie sezonową. Mówiąc o lodowym sezonie, mamy na myśli okres od kwietnia do września. Na tych sześć miesięcy przypada bowiem 70%-80% sprzedaży lodów, przy czym najlepsze wyniki odnotowywane są w miesiącach najcieplejszych, czyli czerwcu, lipcu i sierpniu.

  • 2008-08-29 | Komentarze: 0

    Lody dla dzieci

    Lody należą do ulubionych przysmaków najmłodszych. Doskonale zdają sobie z tego sprawę producenci, którzy starając się przyciągnąć młodego konsumenta, wymyślają wciąż nowe smaki, kształty i wzory opakowań. Dzieci, choć nie tylko, najchętniej sięgają po lody na patyku i w kubeczkach, mniejszym zainteresowaniem cieszą się rożki i sandwiche

  • 2002-06-08 | Komentarze: 9

    Podział rynku lodów w Polsce

    Rynek lodów w Polsce podzielony jest w większości wśród 8 głównych producentów. Dane, które przedstawiamy dotyczą roku 2001.

  • 2001-03-03 | Komentarze: 5

    Lokalne wytwórnie nie wytrzymują konkurencji

    W ciągu roku na polskim rynku sprzedaje się lody na około miliard złotych. Prawie 70 proc. kupowanych lodów pochodzi z dużych przemysłowych wytwórni, które stać na szeroką reklamę i wyposażenie setek sklepów w firmowe zamrażarki. W ciągu 10 lat konsumpcja lodów niemal się potroiła, ale nadal jesteśmy pod tym względem w ogonie Europy, o 80 proc. za Szwecją.

Strona 1 z 1
 1