Polub nas na facebooku

Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Rynek lodów w polsce

Liczba znalezionych wiadomości: 41

  • 2014-03-28 | Komentarze: 0

    Sukces rodzinnej, polskiej firmy. Lodziarnie Grycan – Lody od Pokoleń

    Wykorzystując wieloletnie doświadczenia w branży lodziarskiej, w 2004 roku Elżbieta i Zbigniew Grycanowie rozpoczęli nowy rozdział w swym biznesowym życiu – wprowadzili na rynek firmowaną własnym nazwiskiem markę: Grycan – Lody od Pokoleń. Dziś pod tym szyldem działa ponad 120 lokali, które tworzą największą w Polsce i jedną z największych w Europie rodzinnych sieci lodziarnio-kawiarni. W oparciu o wartości, leżące u podstaw dotychczasowych sukcesów, firma planuje dalszy rozwój w Polsce oraz poza jej granicami.

  • 2014-03-14 | Komentarze: 0

    Giubileo - doskonałość lodów tradycyjnych

    Produkcja lodów tradycyjnych osiągnęła dziś, nie tylko w Polsce, ale właściwie na całym świecie, pewien poziom jakościowy, który można by nazwać stałym, gdyby spojrzeć na temat w szerszej perspektywie. Receptury lodziarzy są mniej lub bardziej poprawne, a konsument ma możliwość wyboru spośród produktów odróżniających się właściwie tylko smakiem i formą podania.

  • 2014-02-19 | Komentarze: 0

    Wybieramy hurtownię mrożonek

    Mrożone owoce, warzywa, gotowe dania, ryby czy lody to produkty, które wśród konsumentów cieszą się wciąż rosnącą popularnością. Nie dziwi więc liczba dostępnych na rynku hurtowni mrożonek, odpowiadających za zaopatrzenie sklepów spożywczych w tego rodzaju produkty. Skąd jednak handlowcy mogą wiedzieć, czy wybrany dystrybutor posiada ofertę dopasowaną do ich potrzeb?

  • 2013-03-25 | Komentarze: 0

    LODMAR – kompleksowe wyposażenie Twojej lodziarni

    Lodmar – firma z wieloletnim doświadczeniem w branży urządzeń do gastronomii, jest wyłącznym dystrybutorem maszyn do produkcji lodów, bitej śmietany, shake renomowanej amerykańskiej firmy TAYLOR.

  • 2012-12-13 | Komentarze: 0

    Słodycze i desery – co najbardziej lubią Polacy?

    Według GFK polonia słodycze i przekąski to 13,7% zawartości koszyka przeciętnego konsumenta, co stanowi całkiem pokaźną sumę w budżecie domowym. Na jakie słodkości i desery najczęściej się decydujemy? Królują przede wszystkim ciastka, czekolada, praliny, lody oraz wafelki, lizaki i cukierki. Coraz częściej zwracamy też uwagę na kaloryczność produktów i ich skład oraz jakość składników, z których powstają.

  • 2012-07-23 | Komentarze: 0

    Excellent: lody doskonałe na rodzinne spotkania

    Producent lodów, firma Ice-Mastry, po raz kolejny wypuściła na rynek nowe smaki lodów. W tym sezonie wśród lodów familijnych dominują tradycyjne smaki i klasyczne połączenia.

  • 2011-07-11 | Komentarze: 0

    Goledn Sparkle: Letnie desery pełne słońca, czyli Martin Braun dekoruje złotem

    Martin Braun, lider w branży cukierniczej i piekarniczej, po sukcesie sprzedażowym błyszczących sosów do lodów i deserów Cresco Italia*, wprowadza na polski rynek światowy hit cukierniczy: złotą pastę Golden Sparkle do dekoracji wyrobów cukierniczych. Produkt dostępny wyłącznie w ofercie Martin Braun to kolejna propozycja z linii słodkie blaski lata. Na prośbę Klientów od czerwca dostępna jest w Polsce również biała wersja czekoladowego kremu do dekoracji Covela.

  • 2011-07-05 | Komentarze: 0

    Yvette: Lodowa klasyka firmy ANITA

    Wanilia to od lat ulubiony smak lodów od Nowego Jorku po Tokyo. Jego wyjątkowy aromat docenia aż 29 proc. z nas – wynika z danych International Icecream Assotiation. Lokuje to lody waniliowe na szczycie listy ulubionych smaków. Nic więc dziwnego, że producenci od lat kuszą nas różnymi wariacjami na temat tego ulubionego smaku. Firma ANITA, jeden z wiodących producentów lodów w Polsce wprowadza właśnie na rynek lody Yvette Exclusive, dostępne pod marką Cafe Morani.

  • 2011-04-05 | Komentarze: 0

    Melodyjne lodowozy od 19 lat w Polsce

    W pierwszych dniach kwietnia 1992 roku pojawiły się w Polsce żółte samochody z charakterystyczną melodyjką. Znane wszystkim żółte mroźnie przywożą smaczne lody i mrożonki bezpośrednio pod domy Klientów od 19 lat.

  • 2011-02-15 | Komentarze: 1

    Lodowa eksplozja Martin Braun!

    Rok 2011 to dla Martin Braun, światowego lidera w branży cukierniczej i piekarniczej, rok pod znakiem lodowych inspiracji. Już teraz z myślą o zbliżającym się Dniu Dziecka wprowadził do oferty specjalną edycję hitu rynkowego, lodowego dodatku VarieGó Choco Frizzy z musującymi kuleczkami. Nie jest to jedyna nowość, którą zaprezentuje koncern podczas targów Expo Sweet 2011. Czym jeszcze zaskoczy Martin Braun?

Strona 1 z 5
 1  2  3  4  5   następna »