Polub nas na facebooku

Zostań laureatem programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” i zdobądź najbardziej rozpoznawalny certyfikat rzetelności w Polsce!*

2014-05-14

Jest to ogólnopolski program promocji kultury przedsiębiorczości, realizowany od 1998 r. przez Fundację „Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" Krajowej Izby Gospodarczej, nagradzający firmy, które w relacjach z klientami, dostawcami, pracownikami, społecznością lokalną oraz władzą lokalną i państwową postępują fair play. Poprzez rzetelność weryfikacji program stał się pożądanym narzędziem budowania prestiżu i wiarygodności firm na rynku krajowym i rynkach zagranicznych.

Więcej informacji na temat programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” i bieżącej XVII edycji można znaleźć na stronie: http://www.fairplay.pl/

Korzyści:

+ Uzyskanie certyfikatu rzetelności (certyfikat "Przedsiębiorstwo Fair Play" jest czytelny nie tylko dla polskich partnerów, lecz również dla kontrahentów zagranicznych, jest jasnym przesłaniem, deklaracją stosowania najwyższych standardów etycznych i rzetelności w działalności gospodarczej),

+ Możliwość legitymowania się znakiem "Przedsiębiorstwo Fair Play" (poprzez uniwersalną wymowę logo i rzetelności weryfikacji - program jest skutecznym narzędziem budowania prestiżu firmy na rynku ogólnopolskim i światowym),

+ Wzmocnienie wizerunku firmy, nobilitacja i prestiż (miejsce w elitarnej grupie "Przedsiębiorstw Fair Play" daje możliwość nawiązania nowych korzystnych kontaktów handlowych, a także zwiększa zaufanie zarówno kontrahentów, jak i klientów),

+ Rekomendowanie laureatów władzom regionalnym i lokalnym oraz samorządowi gospodarczemu,

+ Nawiązanie nowych, korzystnych kontaktów handlowych,

+ Większe zaufanie ze strony klientów,

+ Lepsze stosunki z US,

+ Weryfikacja stosunków w firmie przez jej zarząd,

+ Integracja pracowników,

+ Możliwość udziału w programach specjalnych skierowanych wyłącznie do laureatów,

+ Szeroka promocja w mediach, podczas spotkań i wydarzeń ogólnopolskich i regionalnych, w biuletynach, w Internecie.




*Badanie zrealizowane w 2011r. przez TNS OBOP na zlecenie Krajowego Rejestru Długów




Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

POSEZONOWA AKCJA SERWISOWA – PRZYGOTUJ SIĘ DO 2016.

Lody Bonano nie zwalniają tempa

Seminaria lodziarskie 2015

Lody dla smaku nie dla ochłody

Polskie eliminacje do Pucharu Świata Lodziarzy w Rimini 2016

Słodkie i piekarnicze targi w Katowicach

Smaki Świata – kolejne szkolenia w Centrum Szkoleniowym Savpol

World of Coffee | WBC 2014 Rimini

Jak rozszyfrować etykiety?