Polub nas na facebooku

Znak jakości nagrodą w konkursie EuroGastro 2011

2010-12-20

Rozpoczęło się przyjmowanie zgłoszeń do konkursu na „Najlepszy produkt Targów EuroGastro 2011”. Konkurs przeznaczony jest dla wystawców XV Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro 2011 i po raz pierwszy zostanie zorganizowany w zmienionej formule.

Na laureatów czeka nowa nagroda w postaci unikatowego logo „Najwyższa Jakość Targów EuroGastro 2011”. Logo będzie można zamieszczać w materiałach promocyjnych i reklamowych nagrodzonego produktu jako znak doskonałej jakości w branży HoReCa. Dodatkowo, na stronie www.eurogastro.com.pl zamieszczone zostaną opisy i zdjęcia zwycięskich artykułów, które będą eksponowane do kolejnej edycji targów.

- Targi EuroGastro od lat cieszą się ogromnym uznaniem w branży gastronomicznej. Co roku prezentowane są u nas wyjątkowe produkty, które zasługują na specjalne wyróżnienie na rynku. Dlatego postanowiliśmy od najbliższej edycji wprowadzić nową formułę konkursu i przyznawać najlepszym produktom unikatowy znak, który będzie rozpoznawalnym symbolem najwyższej jakości. Nasze logo będzie umacniało pozycję laureatów na rynku, wspierało promocję zwycięskich produktów i zachęcało do ich nabycia, jako godnych polecenia i zaufania. Serdecznie zachęcamy wszystkich wystawców do udziału w konkursie, gdyż warto zawalczyć o prestiżowe wyróżnienie - mówi Grzegorz Sendor, szef projektu EuroGastro.

Kogo nagrodzi jury?

Produkty do konkursu „Najlepszy produkt Targów EuroGastro 2011” mogą być zgłaszane w ośmiu kategoriach: wyposażenie zaplecza kuchennego; sprzęt, akcesoria i surowce dla kawiarni; żywność i napoje dla gastronomii; wyposażenie sal restauracyjnych i barów; chemia dla gastronomii; sprzęt, akcesoria i surowce dla cukierni, lodziarni i piekarni; oprogramowanie sal restauracyjnych i barów; sprzęt i akcesoria dla cateringu. W każdej z nich zostanie wybrany tylko jeden laureat, a dokona tego specjalne jury, w którym zasiądą wybitni eksperci z branży m.in. znani szefowie kuchni, restauratorzy i specjaliści z branży HoReCa. Ocenie podlegać będą m.in. walory odżywcze, smakowe, estetyczne, ekonomiczne, funkcjonalność oraz nowoczesność technologiczna produktów, jak i ich zgodność z wymogami technicznymi obiektów HoReCa.

Jak się zgłosić?

Do wzięcia udziału w konkursie niezbędne jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego znajdującego się na stronie targów www.eurogastro.com.pl. Zgłoszenia będą przyjmowane do 11 lutego 2011 roku. Ogłoszenie wyników konkursu i przyznanie nagród zwycięzcom, okolicznościowych statuetek, dyplomów i logo, odbędzie się drugiego dnia Targów EuroGastro 2011, 24 marca 2011 roku, podczas Wieczoru Wystawców.

XV Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro odbędą się w dniach 23-25 marca 2011 roku w nowoczesnym Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56C w Warszawie. Organizatorem wydarzenia są MT Targi.

Więcej informacji na www.eurogastro.com.pl




Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

POSEZONOWA AKCJA SERWISOWA – PRZYGOTUJ SIĘ DO 2016.

Lody Bonano nie zwalniają tempa

Seminaria lodziarskie 2015

Lody dla smaku nie dla ochłody

Polskie eliminacje do Pucharu Świata Lodziarzy w Rimini 2016

Słodkie i piekarnicze targi w Katowicach

Smaki Świata – kolejne szkolenia w Centrum Szkoleniowym Savpol

World of Coffee | WBC 2014 Rimini

Jak rozszyfrować etykiety?