Polub nas na facebooku

Zielona Budka rozpoczyna współprace z Grupą QST

2006-04-14

Zielona Budka, firma znana z tradycyjnych polskich lodów, otrzymała licencję na produkowanie lodowych przysmaków z wizerunkiem popularnego bohatera dziecięcych zabaw – trolla Hugo.

Na początku 2006 roku Zielona Budka podpisała z firmą QST Licences należącą do QST Marketing Group długoterminową umowę o współpracy w zakresie produkcji i sprzedaży lodów ze znaną i lubianą postacią dziecięcych zabaw - trollem Hugo. QST Licences zajmuje się promowaniem i sprzedażą marki Hugo w Polsce. Umowa dotyczy sublicencji na wykorzystywanie postaci znanych ze świata Hugo – w ofercie lodów Zielonej Budki. „Zielona Budka wykorzysta wizerunek trolla Hugo w serii pięciu najnowszych produktów” – powiedziała Dagmara Frysiak Dyrektor ds. Marketingu, Członek Zarządu, Zielona Budka S.A. „Chcielibyśmy ofiarować dzieciom nie tylko pyszne lody, ale także przyjemność zabawy z żądnym przygód bohaterem filmów, gier komputerowych i programów telewizyjnych”. Seria nowości Zielonej Budki z trollem Hugo to lody impulsowe i familijne. Hugo Agent, lód na patyku łączy smak czekolady z pina coladą, Hugo kubek to lody w kubeczku waniliowo-truskawkowo-kakaowe, natomiast Hugo Skrzynia Skarbów kryje kolekcję 9 sztuk lodów na patyku, zarówno mlecznych jak i soczyście owocowych. Wśród lodów familijnych znalazły się Hugo - żelkowe szaleństwo – lody o smaku śmietankowo-truskawkowym z kolorowymi żelkowymi misiami i Hugo – czekoladowy odlot – lody o smaku baby banana - kakaowym z dodatkiem czekoladowych gwiazdek i serduszek. „Wybraliśmy do współpracy Zieloną Budkę ponieważ jest to firma przyjazna młodym konsumentom, zapewniająca im bogatą oraz atrakcyjną ofertę lodów. Zieloną Budkę, podobnie jak postać Hugo, zna wielu milusińskich” – powiedział Bartosz Bodnar, Wiceprezes Zarządu QST Marketing Group. „Jest to jedyny producent lodów w Polsce, który wprowadził do swoich produktów element edukacyjny – patyczki Małego Konstruktora”.
Zabawa z patyczkami od lodów Kolorowy Odlot, dostępnych w Skrzyni Skarbów Hugo, rozwija wyobraźnię dzieci pozwalając na budowanie różnorodnych konstrukcji, np.: samolotu, wieży Eiffla czy też robota. Obok elementów edukacyjnych, lody Zielonej Budki zapewniają najwyższej jakości składniki i tradycyjne receptury. Zawarte w nich: mleko, czekolada i soki owocowe dostarczają wartości odżywczych istotnych dla prawidłowego rozwoju dzieci. Lody Zielonej Budki są także atrakcyjne wizualnie, dzięki czemu przyciągają uwagę najmłodszych.

Sympatyczny troll o imieniu Hugo powstał w 1990 roku w Danii. Obecnie jest jedną z najbardziej popularnych postaci w 40 krajach świata. Młodym, polskim widzom znany jest od 2000 roku, z interaktywnego programu telewizyjnego. Hugo jest także bohaterem czasopism, gier komputerowych i filmów edukacyjnych dla dzieci i młodzieży w wieku 4-12 lat. Ciekawy świata, animowany troll Hugo przeżywa niezwykłe przygody, w których towarzyszą mu zarówno dzieci jak i całe rodziny.

Informacje o firmie Zielona Budka
Początki Zielonej Budki sięgają 1947 roku, kiedy to dwóch przyjaciół – Edmund Plewicki i Kazimierz Kozioł otworzyli budkę z lodami, którą pomalowali na zielono. Już w pierwszych latach istnienia lodziarni hasło "zielona budka" stało się wśród warszawiaków - i nie tylko - znakiem rozpoznawczym znakomitych słodkości, a szczególnie niezwykłych lodów, po które ustawiali się w kolejce mieszkańcy całego miasta. Od 1994 roku lody Zielonej Budki można kupić w całej Polsce. Szybki rozwój firmy i ciągle rosnące potrzeby rynku poszerzający się asortyment doprowadziły do wybudowania nowoczesnej fabryki lodów w Mielcu. Obecnie oferta Zielonej Budki obejmuje lody familijne, impulsowe i dla gastronomii. Właścicielem firmy od 2004 r. jest Roncadin GmbH – trzeci co do wielkości producent lodów w Europie.
Fabryka Zielonej Budki w Mielcu, jako jedna z pierwszych fabryk produkujących lody w Polsce, wprowadziła system zapewnienia jakości HACCP i normy ISO. Potwierdzeniem wysokich standardów jakości, higieny produkcji i bezpieczeństwa pracy w fabryce Zielonej Budki w Mielcu są certyfikaty przyznane firmie przez instytucje polskie i międzynarodowe. W sierpniu 2001 r.
zakład wdrożył Dobrą Praktykę Produkcyjną, która uzyskała pozytywną opinię Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Mielcu. 4 kwietnia 2002 r. fabryka otrzymała Certyfikat Systemu Jakości przyznany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji (członek IQNET) w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży lodów z zachowaniem wymagań HACCP i normy PN – EN ISO 9001:2001. Od maja 2004 r. zakład uzyskał, nadawane przez Polską Inspekcję Weterynaryjną, uprawnienia eksportowe na rynki krajów Unii Europejskiej o numerze PL 18111603 EWG. 27 października 2004 r. fabryka otrzymała dokument potwierdzający spełnianie wymagań stawianych zakładom produkcji spożywczej dostarczającym żywność do sieci dystrybucyjnych: Certyfikat International Food Standards na poziomie Higher Level przyznany przez DQS Polska. Od kwietnia 2005 r. fabryka ma też Certyfikat Systemu Zarządzania Środowiskowego PN – EN ISO 14001:2005.

Kontakt dla prasy: Joanna Stankiewicz, Effective Public Relations tel. (022) 822 07 52, tel. kom. 0605 106 740 e-mail: jstankiewicz@effectivepr.pl


  • przereklamowan firma

    Gość: zico | 2006-04-14

    A gdzie nazwiko Grycan ? Przecież to on zbudował ZB !!! Ale i tak wole KORALA

  • Zico

    Gość: dottie | 2006-04-14

    Zbigniew Grycan nie zbudował Zielonej Budki - stał się jej właścicielem w 1980 roku, kupił ją od Edmunda Plewickiego i Kazimierza Kozioł, a z tego co wiem, to Koral nie ma z tą firmą nic wspólnego... Twoja wiedza jest troszkę uboga do wypowiadania się na takie tematy... może poszperaj w internecie... znajdziesz więcej ciekawostek :))

Dodaj komentarz