Polub nas na facebooku

ZaiPodaj sobie loda!

2006-06-07

Już po raz drugi Agencja Marketingu Mobilnego EL2 przygotowała promocję konsumencką lodów Extrême firmy Nestlé. W loterii można codziennie wygrać iPoda wideo po wysłaniu zgłoszenia SMS-em albo otrzymać drugiego darmowego rożka, płacąc promocyjnym wieczkiem. Promocja potrwa do 31 sierpnia 2006.

Po raz kolejny firma Nestlé Ice Cream Polska powierzyła Agencji Marketingu Mobilnego EL2 przygotowanie i realizację wielkiej promocji lodów Extrême. W ubiegłym roku, mimo kaprysów pogody, akcja cieszyła się ogromną popularnością wśród konsumentów, dlatego producent postanowił ją powtórzyć również tego lata. Dodatkowo, miłośnicy lodów mogą rozkoszować się nowym pysznym pomarańczowo-czekoladowym smakiem Extrême W tegorocznej loterii promocyjnej do wygrania są 123 iPody wideo w wersji 30 GB oraz milion darmowych lodów. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić rożek Extrême z promocyjnym wieczkiem, pod którym znajdują się instrukcje. Wieczka promocyjne występują w dwóch wariantach : 1. Wieczko z rysunkiem rożka- oznacza, że następny rożek Extreme jest gratis (do odebrania u sprzedawcy w zamian za wieczko). 2. Wieczko z rysunkiem iPoda- zawiera kod promocyjny oraz numer, pod który należy wysłać dany kod SMS-em, aby wziąć udział w losowaniu iPoda (SMS-y można wysyłać do 31 sierpnia br. do godziny 18.30). Promocja wspierana jest kampanią telewizyjną i radiową, przygotowaną przez agencję Publicis, działania promocyjne prowadzone są również w internecie, na billboardach, autobusach i materiałach POS w punktach sprzedaży, przygotowanych przez agencje Testardo Red Cell. Szczegóły dotyczące promocji znajdują się również na stronie internetowej: www.lody.nestle.pl


  • Lody Extreme- coraz gorsze

    Gość: Tomek | 2006-06-07

    Taa promocja fajna tylko szkoda, że pomimo i tak strasznej drożyzny tych lodów (jak wszystkich nestle) w tym roku jeszcze podrożały o 20groszy. A na dodatek tamtym roku było do wygrania milion czterysta tysięcy lodów, w tym tylko milion...

Dodaj komentarz


Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

POSEZONOWA AKCJA SERWISOWA – PRZYGOTUJ SIĘ DO 2016.

Lody Bonano nie zwalniają tempa

Seminaria lodziarskie 2015

Lody dla smaku nie dla ochłody

Polskie eliminacje do Pucharu Świata Lodziarzy w Rimini 2016

Słodkie i piekarnicze targi w Katowicach

Smaki Świata – kolejne szkolenia w Centrum Szkoleniowym Savpol

World of Coffee | WBC 2014 Rimini

Jak rozszyfrować etykiety?