Wafelkowy mural na 25 urodziny Wafli Familijnych
2020-10-22
W Bydgoszczy - mieście, w którym dokładnie 25 lat temu powstały Wafle Familijne pojawił się jubileuszowy mural. W ten sposób marka najbardziej rodzinnych wafli w Polsce świętuje urodziny, podkreślając jednocześnie swoje regionalne pochodzenie.
Mural, jaki powstał na jednej z bydgoskich kamienic przy ulicy Jagiellońskiej 51, został zaprojektowany przez Karola Banacha, a jego wykonanie powierzono Good Looking Studio.
Grafika ma lekki, radosny przekaz, podkreślający atrybuty produktu oraz polskie i regionalne pochodzenie marki. Za Familijnymi niezmiennie stoi rodzinność, radość ze wspólnie spędzanych chwil i chrupiąca przyjemność. Mural eksponuje międzypokoleniowy charakter marki oraz różnorodne okazje konsumpcji Wafli Familijnych, komunikuje brand jako idealny dla każdego, w każdym miejscu i czasie. Wprawne oko dostrzeże w kompozycji także elementy regionalnej rzeczywistości w postaci motywu bydgoskich spichrzy nad Brdą. Całość grafiki została zakomponowana w konturze swobodnie nawiązującym do kształtu naszego kraju – od gór na południu po nadmorskie plaże na północy, co jeszcze mocniej podkreśla polskość marki. Poprzez motywy urodzinowej zabawy i napis „25 lat”, mural nawiązuje do obchodzonego w tym roku jubileuszu Wafli Familijnych. Całość grafiki wieńczy logo marki Familijne oraz jej przesłanie „Mus je schrupać!’.
To pierwsza w historii tego rodzaju aktywność marki Wafle Familijne w przestrzeni miejskiej. Mural będzie można oglądać do końca roku.
Film z przygotowania muralu można zobaczyć tutaj: https://youtu.be/FN92CWI3vaI
Źródło: kmc
-
2020-06-15 12:08:57 | Komentarze: 0
Mus je schrupać… latem! – Familijne startują z kampanią reklamową
Tegoroczne lato będzie należeć do Wafli Familijnych. Marka stawia na szeroką komunikację w mediach, która wystartowała 15 czerwca i potrwa aż do końca lata. Działania podzielono na etapy, które w pierwszej odsłonie obejmują kampanię produktową w telewizji, na platformach VOD i odsłonę teaserową w mediach społecznościowych.
-
Nowość! Familijne opakowania lodów Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska
-
Akuku! VEGE - pierwsze na rynku wegetariańskie żelko-pianki
-
Premium Brand 2020 – wystartowała XV edycja badania reputacji marek
-
„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!
-
Akademickie 5 minut na obiad
-
Illy i Ishida Europe - wyborna kawa na start
-
Technologia Ishida zapewnia wysoką jakość lodów klasy premium
-
Katalog części zamiennych do maszyn lodziarskich
-
POSEZONOWA AKCJA SERWISOWA – PRZYGOTUJ SIĘ DO 2016.