Targi easyFairs® FOOD-to-GO już w maju
2010-03-11
Sektor fast-food i jedzenia na wynos to nie tylko szybko wydawane posiłki, często dostarczane do biura czy domu, ale ostatnio także gwarancja posiłków smacznych, przyrządzanych z wysokiej jakości produktów. Coraz więcej firm w Polsce zaczyna dostrzegać dynamiczny rozwój rynku "zdrowego jedzenia na wynos" wprowadzając nowe, dostosowane do niego produkty.

Wystawcom, z którymi mieliśmy przyjemność przygotowywać poprzednią imprezę, podoba się przede wszystkim niespotykana dotąd w Polsce formuła organizacji targów easyFairs, której główną cechą wyróżniającą jest zapewnianie konkretnych branżowych zwiedzających, zainteresowanych nawiązaniem współpracy oraz czytelna struktura cenowa i przejrzysta, zapewniająca równorzędne zasady konkurencji zabudowa stoisk.
O sukcesie targów easyFairs® najlepiej świadczą opinie samych wystawców:
„Prezentacja na warsztatach learnShops pozwoliła na szerszy kontakt z klientami w jednym momencie co skutkowało, zwiększoną ilością wizyt na stoiku.”
Radosław Marczyński, Country Manager Poland, Robot-Coupe
„Naszym zdaniem targi FOOD-to-GO to profesjonalnie przygotowana impreza, bardzo precyzyjnie ukierunkowana na właściwego klienta(odwiedzającego),bez zbędnego nacisku na sztuczną frekwencję w postaci np. wycieczek szkolnych. W dobrze przygotowanej hali mieliśmy zaszczyt gościć wielu obecnych i potencjalnie nowych klientów.” – Jakub Wontek, Dyrektor ds. Handlowych i Marketingu, Koga – Kompleksowa Obsługa Gastronomii
„Targi FOOD-to-GO spełniły oczekiwania LOT Catering jako producenta żywności – skierowane są bowiem do segmentów rynku, który zawiera odbiorców produktów LOT Catering, czyli szeroko pojętej gastronomii. Wśród odwiedzających targi przeważają przedstawiciele branży gastronomicznej, co bardzo ułatwia rozmowy handlowe. W trakcie targów nawiązaliśmy szereg kontaktów, które mamy nadzieję zaowocują w przyszłości konkretnymi zamówieniami naszych produktów. Mamy zamiar zaprezentować swoją ofertę produktową również w przyszłym roku” – Jolanta Walewska, Kierownik Działu Marketingu i Rozwoju, Lot Catering Sp. z o.o.
Jeśli zatem produkujecie lub dostarczacie Państwo:
• wyposażenie dla gastronomii i cateringu,
• maszyny vendingowe, produkty dla vendingu, dystrybutory napojów,
• urządzenia pakujące i opakowania dla dań na wynos,
• produkty, półprodukty spożywcze i dodatki do dań,
• dania gotowe i napoje,
• kanapki, snacki, przekąski,
• środki higieny i utrzymania czystości,
• rozwiązania informatyczne
Zgłoście swój udział już teraz!
Więcej informacji na stronie www.easyfairs.com/ftg-polska.
- Aktualności
-
2021-03-23 08:31:04 | Komentarze: 1
Koral wprowadza pierwsze w Polsce lody stworzone z Youtuberami!
Koral, polski producent lodów, w nowym sezonie przygotował prawdziwą niespodziankę dla swoich konsumentów. Wspólnie z najpopularniejszymi w Polsce Youtuber’ami, prowadzącymi kanał „Ekipa”, stworzył sorbetową linię lodów pod tą samą nazwą, która właśnie miała swoją premierę na kanale lidera Ekipy - Friza.
-
Mus je schrupać… latem! – Familijne startują z kampanią reklamową
-
„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!
-
POSEZONOWA AKCJA SERWISOWA – PRZYGOTUJ SIĘ DO 2016.
-
Lody Bonano nie zwalniają tempa
-
Seminaria lodziarskie 2015
-
Lody dla smaku nie dla ochłody
-
Polskie eliminacje do Pucharu Świata Lodziarzy w Rimini 2016
-
Słodkie i piekarnicze targi w Katowicach
-
Smaki Świata – kolejne szkolenia w Centrum Szkoleniowym Savpol