Polub nas na facebooku

Targi easyFairs® FOOD-to-GO już w maju

2010-03-11

Sektor fast-food i jedzenia na wynos to nie tylko szybko wydawane posiłki, często dostarczane do biura czy domu, ale ostatnio także gwarancja posiłków smacznych, przyrządzanych z wysokiej jakości produktów. Coraz więcej firm w Polsce zaczyna dostrzegać dynamiczny rozwój rynku "zdrowego jedzenia na wynos" wprowadzając nowe, dostosowane do niego produkty.

Od ubiegłego roku, branża małej gastronomii, ma swoją własną, wyspecjalizowaną imprezę targową - są to Targi easyFairs® FOOD-to-GO. Przemawia za tym szybki rozwój tego sektora, a przede wszystkim potrzeby właścicieli barów fast food, barów sałatkowych, lunch barów, kebab barów, sushi barów, kawiarni, pizzerii, firm cateringowych, gastronomii na stacjach paliw, hosteli, operatorów vendingowych, stołówek czy też osób poszukujących pomysłów na swój własny biznes, np. na zasadach franczyzy, które znacząco różnią się od oczekiwań szefów dużych restauracji i hoteli, dla których nie brak ofert targowych. Pragnąc więc sprostać oczekiwaniom rynku i wypełnić niszę w propozycjach targów pragniemy zaprosić również Państwa do udziału w II edycji Targów easyFairs® FOOD-to-GO, które odbędą się 18 i 19 maja w Krakowie i już teraz zapowiadają się ciekawiej niż w ubiegłym roku. Świadczy o tym udział takich znanych firm i marek jak: HJ Heinz, McCain, Primulator, Lantmannen Unibake, Lot Catering, Develey, Telepizza, Subway czy Biesiadowo.

Wystawcom, z którymi mieliśmy przyjemność przygotowywać poprzednią imprezę, podoba się przede wszystkim niespotykana dotąd w Polsce formuła organizacji targów easyFairs, której główną cechą wyróżniającą jest zapewnianie konkretnych branżowych zwiedzających, zainteresowanych nawiązaniem współpracy oraz czytelna struktura cenowa i przejrzysta, zapewniająca równorzędne zasady konkurencji zabudowa stoisk.
O sukcesie targów easyFairs® najlepiej świadczą opinie samych wystawców:

„Prezentacja na warsztatach learnShops pozwoliła na szerszy kontakt z klientami w jednym momencie co skutkowało, zwiększoną ilością wizyt na stoiku.”
Radosław Marczyński, Country Manager Poland, Robot-Coupe

„Naszym zdaniem targi FOOD-to-GO to profesjonalnie przygotowana impreza, bardzo precyzyjnie ukierunkowana na właściwego klienta(odwiedzającego),bez zbędnego nacisku na sztuczną frekwencję w postaci np. wycieczek szkolnych. W dobrze przygotowanej hali mieliśmy zaszczyt gościć wielu obecnych i potencjalnie nowych klientów.” – Jakub Wontek, Dyrektor ds. Handlowych i Marketingu, Koga – Kompleksowa Obsługa Gastronomii

„Targi FOOD-to-GO spełniły oczekiwania LOT Catering jako producenta żywności – skierowane są bowiem do segmentów rynku, który zawiera odbiorców produktów LOT Catering, czyli szeroko pojętej gastronomii. Wśród odwiedzających targi przeważają przedstawiciele branży gastronomicznej, co bardzo ułatwia rozmowy handlowe. W trakcie targów nawiązaliśmy szereg kontaktów, które mamy nadzieję zaowocują w przyszłości konkretnymi zamówieniami naszych produktów. Mamy zamiar zaprezentować swoją ofertę produktową również w przyszłym roku” – Jolanta Walewska, Kierownik Działu Marketingu i Rozwoju, Lot Catering Sp. z o.o.

Jeśli zatem produkujecie lub dostarczacie Państwo:

• wyposażenie dla gastronomii i cateringu,
• maszyny vendingowe, produkty dla vendingu, dystrybutory napojów,
• urządzenia pakujące i opakowania dla dań na wynos,
• produkty, półprodukty spożywcze i dodatki do dań,
• dania gotowe i napoje,
• kanapki, snacki, przekąski,
• środki higieny i utrzymania czystości,
• rozwiązania informatyczne

Zgłoście swój udział już teraz!

Więcej informacji na stronie www.easyfairs.com/ftg-polska.