Polub nas na facebooku

SETNA ODSŁONA LODÓW BONANO

2013-08-08

Największa sieć franczyzowa lodziarni liczy już 100 placówek!

Głównym założeniem firmy na 2013 rok było zwiększenie liczby lokali działających pod szyldem LodyBonano do okrągłej setki. Sezon w pełni, a popularna marka wzbogaciła ofertę gastronomiczną kolejnych miast m.in. Rawy Mazowieckiej, Miastka, Ciechanowca, Przemyśla czy Przyjezierza. W sumie sieć LodyBonano uruchomiła 48 nowych placówek w najbardziej reprezentacyjnych punktach dużych i średnich miast Polski. Tym samym w pełni zrealizowała roczny plan rozwoju w zaledwie 4 miesiące i umocniła swoją pozycję lidera.

Wiele z nowych lokalizacji to kolejne punkty otwierane przed dotychczasowych partnerów sieci. Sukces pierwszych lodziarni zachęcił ich do kolejnych otwarć. Rekordzista prowadzi 12 lodziarni! Także nowi franczyzobiorcy coraz odważniej sięgają po naszą ofertę współpracy i często otwierają kilka nowych placówek równocześnie, a nie po jednej, jak było do tej pory - mówi Anna Kiryluk menedżer ds. rozwoju sieci. Upewnia nas to w przekonaniu, że lodziarnia LodyBonano to biznes z gwarancją sukcesu.

Decyzja o uruchomieniu lodziarni w systemie franczyzowym to szansa na bezpieczny start i intensywny rozwój. Łatwiej działać według sprawdzonych standardów i w towarzystwie znanego logo, niż budować własne know-how od zera
– dodaje Radosław Charubin, założyciel sieci.

LodyBonano zachęca do współpracy osoby przedsiębiorcze, które prowadzą lub chcą założyć działalność gospodarczą, posiadają środki pieniężne na przeprowadzenie inwestycji, chcą osobiście zaangażować się w prowadzenie biznesu i działać pod znaną marką, a także korzystać z wiedzy i wsparcia specjalistów. Franczyzobiorca przystępując do sieci automatycznie staje się beneficjentem ogólnopolskich akcji marketingowych prowadzonych przez firmę.

Plan firmy na 2014 rok obejmuje już nie tylko uruchamianie nowych placówek w kraju, ale zapowiada ekspansję za granicę.

Rynek polski to za mało – mówi Anna Kiryluk. Pragniemy aby konsumenci zza granicy także poznali i docenili jakość polskich smakołyków. Prowadzone są już rozmowy z kontrahentami z Wielkiej Brytanii, Niemiec i Teneryfy.

W tym roku pozostało już tylko, jak przystało na franczyzodawcę, trzymać rękę na pulsie i obserwować realizację standardów sieci, aby wiedzieć, które obszary wymagają wsparcia.

Źródło: www.lodybonano.pl