Polub nas na facebooku

Owocowe świderki na Targach ExpoSweet

2013-03-15

Branża lodów ewoluuje nieustannie – to oczywiste. Wraz z modą na produkty „eko”, „fit” czy „light” zmienią się trendy i w tej dziedzinie.

świderki sorbetowe
W przestrzeni ostatnich 3 lat bardzo mocno rozwijają się sieci ze zdrową żywnością i kluby fitness. Branża spożywczo - gastronomiczna powoli nasyca się jogurteriami i pijalniami świeżo wyciskanych soków.

Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu rynku, firma Sempre oraz Vegagastro ma dla Państwa idealne rozwiązanie, które spełnia dzisiejsze i przyszłe potrzeby klientów. Jednocześnie daje możliwość stworzenie lodów niepowtarzalnych według indywidualnych receptur, przygotowanych przez Krzysztofa Smolenia. Receptury te zostały opracowane specjalnie pod maszyny Electro Freeze serii Freedom 360, oparte na systemie Mix Transfer System i wykorzystujące pompy perystaltyczne. Wyłącznym dystrybutorem tych amerykańskich urządzeń jest Vegagastro.
vegagastro i sempre


Obserwując od kilkunastu lat sektor lodów z automatu nie można nie zauważyć sporej konkurencji i spadku rentowności. Do 8 lat wstecz zakupiona maszyna zwracała się po sezonie. Dobry punkt, nieco gotówki i zysk gwarantowany. Jednak sytuacja dzisiaj wygląda nieco inaczej. Każdy może kupić maszynę (nowa już od 30 000) oraz gotowy proszek (najtańsze od 8,50/kg) i zacząć biznes lodowy. Takie realia sprawiły, że istnieją ulice gdzie jest po 20 punktów z lodami a interes nie przynosi zysku. Spora konkurencja i słaby jakościowo produkt (a owego nie brakuje), przyczyniają się do zamykania biznesu albo szukaniu lepszych mieszanek i nowych rozwiązań.

Niejednokrotnie gotowe mieszanki są dobre tylko na początku sezonu (niektóre w ogóle) a później bywa już tylko gorzej. Oto kilka przykładów problemów wynikających ze złej jakości produktów gotowych:

- mieszanka się pieni,
- rozwarstwia,
- bardzo źle się rozpuszcza,
- zamiast mleka w proszku jest serwatka,
- "czekolada" zawiera jedynie śladowe ilości kakao, za co dodawane są barwniki,
- słabo wyczuwalny smak.

Dlaczego tylko
imgphoto4:center,t100logo electro freeze
?


1. Wyjątkowa technologia

Rewolucyjny system Mix Transfer System ® - Transferu Mieszanki zastosowany wyłącznie w urządzeniach Electro Freeze. To właśnie jego budowa daje możliwość wzbogacenia lodów kawałkami owoców. Prostota budowy połączona z ogromną funkcjonalnością. Świderek sorbetowy możliwy jest do zrobienia tylko na pompie perystaltycznej, która bez problemu „poradzi” sobie z kawałkami owoców (niemożliwe na innego rodzaju pompach).

Dzięki niemu można wytworzyć świderków, softy i mrożone jogurty na bazie naturalnych składników:
- owoców,
- mleka,
- śmietanki,
- sacharozy,
- cukru brzozowego,
- miodu,
- stewi,
- jogurtu,
- naturalnych past smakowych.

2. Szeroki zakres możliwości

Dzięki Electro Freeze można stworzyć tradycyjne lody włoskie, świderki, mrożony jogurt, sorbet owocowy - wszystko w jednym automacie.

3. Doświadczenie…

Amerykańska firma Electro Freeze produkuje automaty do lodów od ponad 75lat. Zaufaj doświadczeniu, zaufaj profesjonalistom.



Gdzie można zobaczyć jak w praktyce działają automaty Electro Freeze?


Już wkrótce podczas XVII Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGasto w dniach 20-22 marca w Warszawie na stanowisku B55.


W lutym br. Electro Freeze zaprezentowano podczas piątej edycji Targów „Expo Sweet”. Zwiedzający mogli spróbować tych niezwykłych lodów. Oto krótka galeria:

vegagastro na expo sweet
vegagastro na expo sweet
vegagastro na expo sweet
vegagastro na expo sweet
vegagastro na expo sweet
vegagastro na expo sweet
vegagastro na expo sweet
vegagastro na expo sweet
vegagastro na expo sweet
vegagastro na expo sweet
vegagastro na expo sweet
vegagastro na expo sweet
vegagastro na expo sweet
vegagastro na expo sweet





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

POSEZONOWA AKCJA SERWISOWA – PRZYGOTUJ SIĘ DO 2016.

Lody Bonano nie zwalniają tempa

Seminaria lodziarskie 2015

Lody dla smaku nie dla ochłody

Polskie eliminacje do Pucharu Świata Lodziarzy w Rimini 2016

Słodkie i piekarnicze targi w Katowicach

Smaki Świata – kolejne szkolenia w Centrum Szkoleniowym Savpol

World of Coffee | WBC 2014 Rimini

Jak rozszyfrować etykiety?