Polub nas na facebooku

Nowa karta i nowy smak lodów

2014-03-27

U progu wiosny Elżbieta, Zbigniew i Małgorzata Grycanowie zapraszają do Lodziarni Firmowych

Rodzinna pasja, smak prawdziwych lodów, tradycyjne receptury, miła atmosfera – już od wielu lat miliony Polaków odkrywają świat lodziarni Grycan – Lody od pokoleń. W tym sezonie Elżbieta, Zbigniew i Małgorzata Grycanowie przygotowali dla swoich Gości nowe menu oraz nowy smak – Lody Jogurtowe z Mango, które dostępne będą również w sprzedaży detalicznej.

Nowa karta obowiązywać będzie we wszystkich Lodziarniach Firmowych na terenie całego kraju od maja 2014.

W nowej ofercie jeszcze bardziej eksponujemy szeroki wybór lodów, którymi częstujemy naszych Gości w lodziarniach. Zachęcamy do odkrycia wszystkich 60 smaków, wierząc, że wśród nich znajdą Państwo swój ulubiony. Aby nieco ułatwić wybór, na początku karty przedstawiliśmy listę naszych bestsellerów – deserów, które nasi Goście cenią za ich klasyczny smak. Zachęcamy oczywiście do spróbowania wszystkich naszych kompozycji, które w tym sezonie będą wyjątkowo lekkie i smaczne – mówi Małgorzata Grycan.

 Lody Jogurtowe z Mango
W menu Lodziarni Firmowych szczególną uwagę zwraca nowy smak: Lody Jogurtowe z Mango. Konsumenci doskonale przyjęli wprowadzoną rok temu linię lodów powstających z jogurtu naturalnego, a mango to owoc, na bazie którego przygotowywany jest jeden z najchętniej wybieranych przez Gości lodziarni sorbetów. Dlatego w tym sezonie w portfolio marki Grycan – Lody od pokoleń pojawia się nowy smak łączący kwaskowatość jogurtu z egzotyczną owocową słodyczą.

Lody Jogurtowe z Mango sprzedawane będą również w szerokiej dystrybucji w opakowaniach o pojemności 500 ml w sugerowanej cenie 10,50 zł.

W nowej karcie Lodziarni Firmowych niezmiennie królują lody – produkowane w podwarszawskim zakładzie w Majdanie z wykorzystaniem tradycyjnych receptur, przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Są wśród nich:
- lody tradycyjne, tworzone na bazie śmietanki kremówki i żółtek jaj, z dodatkiem siekanej czekolady czy ręcznie krojonych bakalii,
- lody jogurtowe powstające ze świeżego jogurtu naturalnego,
- sorbety przygotowywane ze świeżych, ręcznie obieranych i krojonych owoców, zarówno krajowych, jak i zagranicznych.

Oferta Lodziarni Firmowych obejmuje również:

Desery lodowe
Oryginalne, starannie dobrane kompozycje lodowych smaków uzupełniane są o świeże owoce, siekane orzechy, chrupiącą czekoladę, bitą śmietanę oraz polewy. W nowej karcie znajdują się zarówno desery klasyczne oraz wykwintne, jak i jogurtowe czy owocowe.

Domowe ciasta
Przygotowywane w warszawskiej pracowni wypieki bazują na długoletnich tradycjach cukierniczych obu rodzin. Wszystkie wypieki wyrabiane są z prawdziwego masła, świeżych jaj i najlepszych dodatków, takich jak bakalie, kakao, czekolada, owoce czy domowe konfitury.

Rurki z bitą śmietaną

Od lat przygotowywane są z wykorzystaniem tego samego przepisu, stanowią obowiązkową pozycję w menu lodziarni. Każda rurka powstaje z jednego kawałka ciasta, jest ręcznie zwijana i starannie pieczona, by osiągnąć idealny kolor i smak.

Szeroki wybór kaw
W nowej karcie znajdują się mocne espresso, cappuccino z kremową pianką czy łagodne latte, podawane z karmelem, adwokatem i cynamonem, posypane migdałami lub siekaną czekoladą. Wszystkie kawy przygotowywane są z oryginalnej mieszanki ziaren kaw
Arabica i Robusta, dostarczanej do lodziarni przez rodzinną, włoską firmę.

Soki oraz koktajle
Sok regenerujący, sok antystresowy, koktajl truskawkowo-bananowy czy sok odprężający - wszystkie oferowane w Lodziarniach Firmowych kompozycje przygotowywane są na bazie świeżych owoców, dzięki czemu są niebanalnym uzupełnieniem zdrowej diety.

Oferty specjalne

Do menu regularnie wprowadzane są oferty w szczególny sposób dopasowane do okazji, pory roku, pogody lub wyjątkowych okoliczności, w jakich Goście odwiedzają Lodziarnie Firmowe.

Źródło: Solski Burson-Marsteller





Nowości

2014-04-11 08:34:45 | Komentarze: 0

Crema Caffe – nowość Segafredo na gorące dni

Lato to okres dający gastronomom możliwość zwiększenia obrotów w swoich lokalach. Ogródki to idealne miejsce na sprzedaż sorbetu kawowego czy kawy mrożonej. W przeddzień rozpoczęcia sezonu letniego, Segafredo Zanetti proponuje rozwiązanie, która pomoże utrzymać wysoką sprzedaż produktów kawowych w gorące dni - mrożoną kawę UHT Crema Caffe.

Rozpocznij sezon lodowy z nowymi smakami!

Lodel - debiuty 2014

Nowości Comprital na Targach Expo Sweet w Warszawie

Nowości lodowe firmy Fabbri na targach Expo Sweet 2014

Soforek na Expo Sweet 2014

Sprawdź czy jesteś PINK czy BLACK

Nowości Nestle na 2013 rok

Nowe smaki lodów od Multi Ice

Lodel prezentuje FREEZERR EcoTwin - oryginalną maszynę do lodów świderków 2+mix