Polub nas na facebooku

Mus je schrupać… latem! – Familijne startują z kampanią reklamową

2020-06-15

Tegoroczne lato będzie należeć do Wafli Familijnych. Marka stawia na szeroką komunikację w  mediach, która wystartowała 15 czerwca i potrwa aż do końca lata. Działania podzielono na etapy, które w pierwszej odsłonie obejmują kampanię produktową w telewizji, na platformach VOD i odsłonę teaserową w mediach społecznościowych.

„Mus je schrupać!” to hasło, które konsekwentnie towarzyszy marce już kolejny sezon. Kampania koncentruje się na budowaniu świadomości atrybutów wafli Familijnych Gofrowych - kruchych wafelków z puszystym musem w kilku najbardziej popularnych smakach. Podkreśla także rodzinny charakter marki Familijne. Emisje spotów zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych do lipca br.

Równolegle, od połowy czerwca realizowana będzie kampania w serwisach VOD. Komunikacja wzbogacona będzie aktywnościami w mediach społecznościowych. W powyższych mediach akcja będzie miała charakter teaserowy - wprowadzający komunikacyjnie do kolejnego etapu działań, którego odsłona nastąpi 1 lipca br. Marka dla swoich konsumentów przygotowała szereg niespodzianek – ich szczegóły poznamy wkrótce.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=X6xSJiKjr6o

Marka: Familijne
Produkt: Familijne Gofrowe
Producent: Colian Sp. z o.o.
www.familijne.pl

Źródło: KMC





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

POSEZONOWA AKCJA SERWISOWA – PRZYGOTUJ SIĘ DO 2016.

Lody Bonano nie zwalniają tempa

Seminaria lodziarskie 2015

Lody dla smaku nie dla ochłody

Polskie eliminacje do Pucharu Świata Lodziarzy w Rimini 2016

Słodkie i piekarnicze targi w Katowicach

Smaki Świata – kolejne szkolenia w Centrum Szkoleniowym Savpol

World of Coffee | WBC 2014 Rimini

Jak rozszyfrować etykiety?