Polub nas na facebooku

Marka Häagen-Dazs nawiązuje współpracę z siecią restauracji SUBWAY®

2010-11-17

Niezwykłe lody Häagen-Dazs już wkrótce będą dostępne w wybranych lokalach sieci SUBWAY® w Szczecinie.

Lody Häagen-Dazs to międzynarodowa marka lodów super premium, obecna w Polsce od 3 lat. Cechy charakterystyczne marki to najwyższa jakość, najlepsze i naturalne składniki z całego świata, całkowity brak sztucznych dodatków i niezwykłe kompozycje smakowe. Marka Häagen-Dazs jest obecna w ponad 50 krajach świata.

SUBWAY® to globalna sieć restauracji słynna ze świeżych sandwiczy i sałatek przygotowywanych na oczach klienta. W unikalnym koncepcie SUBWAY® to klient decydujeo wszystkich składnikach posiłku. Komponuje go, mając do wyboru szeroką gamę produktów: wędlin i mięs, świeżych warzyw od lokalnych dostawców oraz świeżo wypiekanego pieczywa. Sieć posiada 33 698 restauracji w 92 krajach.

Obie marki postanowiły połączyć swe siły. W dwóch testowych lokalach SUBWAY® w Szczecinie (przy Al. Niepodległości 18 oraz w CH Ster przy ul. Ku Słońcu 67) zostały wydzielone części kawiarniane, w których od 20 listopada serwowane będą lody Häagen-Dazs. Lody będą dostępne w mini opakowaniach o pojemności 100 ml. W sprzedaży dostępnych będzie 8 smaków lodów Häagen-Dazs.

Marka Häagen-Dazs zdobywa na polskim rynku coraz więcej wielbicieli – mówi Andrzej Piątkowski, Country Manager for Poland marki Häagen-Dazs. – Poprzez współpracę z siecią Subway, znaną z serwowania dań bogatych w zdrowe, świeże warzywa, chcemy dotrzeć do kolejnych konsumentów. Polacy coraz więcej uwagi przywiązują do jakości i poszukują naturalnych produktów spożywczych. Takie właśnie są lody Häagen-Dazs.

Marka SUBWAY® to zdrowa wersja fast food-u, serwująca świeże produkty o wysokich walorach odżywczych i wspaniałym smaku. Jakość jest kluczowym czynnikiem naszego sukcesu - mówią Mariusz Łuszczewski i Dominik Golema, franczyzobiorcy sieci SUBWAY®. - Marka lodów Häagen-Dazs idealnie wpisuje się w wyznawane przez nas wartości i z pewnością zostanie doceniona przez naszych klientów.

Koncept będzie testowany przez kilka najbliższych miesięcy. Obie marki rozważają wprowadzenie lodów Häagen-Dazs do kolejnych lokali SUBWAY® w Polsce.





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

POSEZONOWA AKCJA SERWISOWA – PRZYGOTUJ SIĘ DO 2016.

Lody Bonano nie zwalniają tempa

Seminaria lodziarskie 2015

Lody dla smaku nie dla ochłody

Polskie eliminacje do Pucharu Świata Lodziarzy w Rimini 2016

Słodkie i piekarnicze targi w Katowicach

Smaki Świata – kolejne szkolenia w Centrum Szkoleniowym Savpol

World of Coffee | WBC 2014 Rimini

Jak rozszyfrować etykiety?