Polub nas na facebooku

Magnum Gold?! Cenniejsze niż złoto!

2010-05-28

Benicio Del Toro twarzą największej do tej pory, międzynarodowej kampanii reklamowej marki Magnum.

Benicio Del Toro – zdobywca Oscara i Złotego Globu, wystąpi w kampanii Magnum Gold?! – pierwszych na świecie złotych lodów na patyku, która będzie realizowana w kilkunastu krajach Europy, Azji, Australii i Ameryki. Jej polska wersja rozpocznie się 17 maja wraz z telewizyjną i kinową premierą nowego spotu reklamowego - „Magnum Gold?! Cenniejsze niż złoto!, w którym główną rolę gra słynny amerykański aktor. Oprócz sal kinowych i telewizji kampania obecna będzie również w Internecie.

Niecodzienna reklama utrzymana jest w konwencji zwiastuna hollywoodzkiego filmu akcji. Benicio Del Toro wraz ze swoją piękną wspólniczką (w tej roli Caroline de Souza Correa) dokonują napadu na bank, w którym łupem jest 75 milionów sztab złota. Po rabunku rozpoczyna się widowiskowy pościg za złodziejami podczas gdy oni rozkoszują się rozpływającą się w ustach złotą przyjemnością…

Reżyserem reklamy jest Bryan Singer, amerykański reżyser i producent takich hitów filmowych jak: Podejrzani, X-Men, Superman: Powrót oraz bijącego rekordy popularności serialu telewizyjnego Dr House. Portfolio twórcy jest gwarancją, że nowy spot reklamowy Magnum nie będzie w niczym odbiegał od hollywoodzkiej super produkcji.

Pomysłodawcą nowej kampanii reklamowej Magnum jest nowojorska LOLA Advertising Agency, odpowiedzialna również za wprowadzenie na rynek Magnum Temptation i Magnum Mini.

Polscy wielbiciele Magnum będą mieli okazję podziwiać Benicio Del Toro i jego wspólniczkę w dwóch wersjach spotu: 30 sekundowym „launch” i 15 sekundowym „chase”. Reklamy będą emitowane od 17 maja do 14 czerwca w największych kanałach telewizyjnych: TVP, Polsat, TV4, Polsat 2, TVN, TVN Style, TVN Turbo, Discovery Chanel, Animal Planet oraz w grupie At Media. W kinach spot będzie można zobaczyć od 17 maja do 27 czerwca w sieci Cinema City.

1 czerwca ruszy natomiast strona internetowa www.magnum-gold.pl zaprojektowana specjalnie na potrzeby kampanii, na której będzie można wygrać… prawdziwe sztaby złota!

„Rok 2010 jest zupełnie wyjątkowy dla marki Magnum. Wprowadzamy na rynek nowy, jedyny w swoim rodzaju produkt jakim jest Magnum Gold?! i współpracujemy z wiodącym hollywoodzkim aktorem. Praca z Benicio Del Toro to zaszczyt dla całego międzynarodowego zespołu Magnum. Ogromną przyjemność sprawiło nam obserwowanie jak wprowadza w życie myśl przewodnią naszej kampanii.” – mówi Marek Kopyto – Dyrektor Generalny marki Algida w Polsce.

Można wskazać na wiele podobieństw między Magnum Gold?! a sztabą złota – oba skarby są błyszczące, zimne i wysoce pożądane. Ale Magnum Gold?! ma jedną przewagę – niepowtarzalny, uwodzicielski smak złocistej, mlecznej czekolady i waniliowo-karmelowego wnętrza, który gwarantuje niezapomnianą chwilę przyjemności.

Magnum Gold?! jest dostępny na polskim rynku od 8 marca. Sugerowana cena detaliczna to 4 zł.

Magnum & Benicio Del Toro
Marka Magnum została wprowadzona w 1987 roku, jako pierwsze na rynku lody na patyku typu premium skierowane do dorosłego konsumenta. Dzisiaj Magnum jest jedną z wiodących marek lodów, ze sprzedażą sięgającą 1 biliona sztuk rocznie na całym świecie. Jest to również największa marka lodów Unilever.

W 2010 roku twarzą marki Magnum został Benicio Del Toro – wiodący hollywoodzki aktor, gwiazda takich hitów kinowych jak: Traffic, Che, Sin City oraz 21 Gramów. Kampania z jego udziałem będzie prowadzona na wielu rynkach na całym świecie, obejmując szereg działań zróżnicowanych w poszczególnych krajach: reklamy TV, outdoor, reklamy prasowe, promocje sprzedażowe, kampanie PR, kampanie w Internecie.

Nowe reklamy TV Magnum zostały wyreżyserowane przez jednego z najbardziej utalentowanych hollywoodzkich reżyserów – Bryana Singera. Występuje w nich Benicio Del Toro i piękna aktorka brazylijskiego pochodzenia Caroline de Souza Correa.

Bryan Singer
Po ogromnym sukcesie Podejrzanych z Benicio Del Toro, Bryan Singer został okrzyknięty najbardziej ekscytującym i prowokacyjnym młodym talentem branży filmowej stając się jednocześnie jednym z najpopularniejszych reżyserów w Hollywood. Od Podejrzanych Bryan Singer wyreżyserował jeszcze hit lata 2000 – X-Mena, w 2003 sequel - X-Men 2, oraz Superman: Powrót. Bryan Singer był również odpowiedzialny za reżyserię pilota i producentem serii Dr House, hitu telewizji Fox. Serial z Hugh Laurie w roli głównej, zdobył nagrody Emmy i Złotego Globu i niezmiennie utrzymuje się w 10 najbardziej popularnych programów telewizyjnych. Singer oprócz reżyserii reklamy dla Magnum Gold?! stworzył również spoty dla Magnum Temptation i Magnum Mini. Wszystkie opowiedziane są w konwencji filmowego zwiastuna.

About Caroline de Souza Correa
Aktorka urodzona w Brazylii zadebiutowała w australijskim filmie Go Big. Wcześniej grała epizody w Gwiezdnych Wojnach III: Zemsta Sithów oraz Niewidzialnym u boku Jamiego Foxxa. Caroline de Souza Correa wystąpiła również w Za Szybcy, za Wściekli: Tokyo Drift i Mistrzu Davida Mameta.


Źródło: www.algida.pl, www.unilever.pl