Polub nas na facebooku

Lody dla smaku nie dla ochłody

2014-10-27


Mieszkańcy słonecznej Italii zjadają 1/5 wszystkich lodów w Europie. I nie ma w tym zasługi łagodnego klimatu. - Włosi sięgają po lody nie dla ochłody, lecz po prostu dla smaku. Jak donoszą znawcy tematu z Italii, delikatne bolońskie lody o smaku Tiramisu bądź Panna Cotta poprawiają nastrój o każdej porze roku. Co więcej, są jednym z najmniej kalorycznych deserów. Tej jesieni także na polskim rynku pojawiła się nowość z ojczyzny lodów: Siviero Maria - prawdziwie włoskie lody z wysokogatunkowego mleka i z obłędnie smakującymi dodatkami, takimi jak orzechy z Piemontu, naturalna wanilia, czy sycylijskie pistacje. Ich intensywnie kremowy smak na długo zostaje na podniebieniu. By skosztować tych specjałów, nie musisz wybierać się do włoskiej lodziarni. Siviero Maria dostępne są w pudełkach 500ml i 1l, w sprzedaży sieci Piotr i Paweł.



Źródło: Juicy Marketing





Aktualności

2020-06-15 12:08:57 | Komentarze: 0

Mus je schrupać… latem! – Familijne startują z kampanią reklamową

Tegoroczne lato będzie należeć do Wafli Familijnych. Marka stawia na szeroką komunikację w  mediach, która wystartowała 15 czerwca i potrwa aż do końca lata. Działania podzielono na etapy, które w pierwszej odsłonie obejmują kampanię produktową w telewizji, na platformach VOD i odsłonę teaserową w mediach społecznościowych.

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

POSEZONOWA AKCJA SERWISOWA – PRZYGOTUJ SIĘ DO 2016.

Lody Bonano nie zwalniają tempa

Seminaria lodziarskie 2015

Polskie eliminacje do Pucharu Świata Lodziarzy w Rimini 2016

Słodkie i piekarnicze targi w Katowicach

Smaki Świata – kolejne szkolenia w Centrum Szkoleniowym Savpol

World of Coffee | WBC 2014 Rimini

Jak rozszyfrować etykiety?