Polub nas na facebooku

Lodowa eksplozja Martin Braun!

2011-02-15

Rok 2011 to dla Martin Braun, światowego lidera w branży cukierniczej i piekarniczej, rok pod znakiem lodowych inspiracji. Już teraz z myślą o zbliżającym się Dniu Dziecka wprowadził do oferty specjalną edycję hitu rynkowego, lodowego dodatku VarieGó Choco Frizzy z musującymi kuleczkami. Nie jest to jedyna nowość, którą zaprezentuje koncern podczas targów Expo Sweet 2011. Czym jeszcze zaskoczy Martin Braun?

Rok 2011 to dla Martin Braun, światowego lidera w branży cukierniczej i piekarniczej, rok pod znakiem lodowych inspiracji. Już teraz z myślą o zbliżającym się Dniu Dziecka wprowadził do oferty specjalną edycję hitu rynkowego, lodowego dodatku VarieGó Choco Frizzy z musującymi kuleczkami. Nie jest to jedyna nowość, którą zaprezentuje koncern podczas targów Expo Sweet 2011. Czym jeszcze zaskoczy Martin Braun?


Po sukcesie sprzedażowym pierwszej edycji, Martin Braun wspólnie z Cresco Italia wprowadza na polski rynek znany i ceniony produkt pod zmienioną nazwą (poprzednio Choco Frizzy) i odświeżonym logo. VarieGó Choco Frizzy zostało nagrodzone podczas ExpoSweet 2009 w kategorii „Najciekawsza Nowość Targów”.

- VarieGó Choco Frizzy szybko zdobyło popularność wśród naszych Klientów. Dzięki słodkiemu smakowi i musującym kuleczkom produkt zapewnia wspaniałą zabawę i uśmiech na ustach dzieci. Idąc z duchem czasu odświeżyliśmy logo i nazwę, zachowując przy tym sprawdzoną recepturę, oferując nadal produkt najwyższej jakości – informuje Marcin Komorowski, Członek Zarządu Martin Braun Sp. z o.o.

VareiGó Choco Frizzy to uwielbiane przez dzieci variegato orzechowo-czekoladowe do produkcji lodów. Jedyny taki produkt na rynku polskim. Wyróżnia się spośród innych dostępnych zawartością musujących kuleczek rozpuszczających się w ustach. VarieGó Choco Frizzy wyprodukowano z najwyższej jakości kakao oraz specjalnie wyselekcjonowanych orzechów laskowych.

Jednak Martin Braun idzie krok dalej. Cresco Italia, należąca do Martin Braun Gruppe, zaprezentowała podczas targów Sigep 2011 we włoskim Rimini, wiele nowości. Wśród nich przełomowe lody dla dzieci 3Dino oraz oryginalne lody Orange Tiramisu.

3Dino to połączenie trzech smaków: migdałów, orzechów laskowych oraz białej czekolady. Produkt składa się z dwóch części: pasty do produkcji lodów oraz variegato VariegGó. Stworzony głównie z myślą o dzieciach. Posiada atrakcyjny zielony kolor oraz oryginalny smak.

Wejściu 3Dino na targach Sigep 2011 towarzyszyła przełomowa oprawa marketingowa. Klient zamawiający na targach ten produkt otrzymywał zestaw gadżetów 3D (karty fana dinozaurów, okulary, serwetniki, plakaty). Klienci odwiedzający stoisko Cresco mogli obejrzeć film o dinozaurach w systemie 3D w specjalnie do tego przygotowanej sali kinowej.

Jedną z najbardziej oryginalnych nowości Cresco Italia były lody Orange Tiramisu, wyprodukowane na bazie pasty z serkiem mascarpone oraz udekorowane variegato VarieGó pomarańczowym z kawałkami kandyzowanych pomarańczy. Wyśmienite i orzeźwiające połączenie smaków!

Obydwa produkty będą miały wkrótce swoją premierę w Polsce podczas targów Expo Sweet 2011. Dostępne będą tylko w ofercie Martin Braun. Jednak jak zapowiada koncern to jeszcze nie wszystkie niespodzianki przygotowane na to wydarzenie.


Więcej lodowych nowości Martin Braun na stronie internetowej: www.martinbraun.pl



Receptura “VarieGó Choco Frizzy” – prawdziwa eksplozja smaku!

5,000 kg Baza lodowa Venus 50
0,250 kg Pasta Vanilia Bourbon – Madagascar (smaki świata)
0,050 miękkie masło

Zmiksować blenderem 2 minuty. Wlać do frezera i zamrozić.

Dekoracja:

0,300 kg VarieGó Choco Frizzy

Wmieszać w gotową masę lodową oraz udekorować górną powierzchnię lodów.


Źródło: MartinBraun.pl



  • ale czad!

    Gość: ania | 2011-02-15 15:57:05

    no fajne. już można w jakieś lodziarni kupić? ktoś wie?

Dodaj komentarz


Nowości

2014-04-11 08:34:45 | Komentarze: 0

Crema Caffe – nowość Segafredo na gorące dni

Lato to okres dający gastronomom możliwość zwiększenia obrotów w swoich lokalach. Ogródki to idealne miejsce na sprzedaż sorbetu kawowego czy kawy mrożonej. W przeddzień rozpoczęcia sezonu letniego, Segafredo Zanetti proponuje rozwiązanie, która pomoże utrzymać wysoką sprzedaż produktów kawowych w gorące dni - mrożoną kawę UHT Crema Caffe.

Rozpocznij sezon lodowy z nowymi smakami!

Nowa karta i nowy smak lodów

Lodel - debiuty 2014

Nowości Comprital na Targach Expo Sweet w Warszawie

Nowości lodowe firmy Fabbri na targach Expo Sweet 2014

Soforek na Expo Sweet 2014

Sprawdź czy jesteś PINK czy BLACK

Nowości Nestle na 2013 rok

Nowe smaki lodów od Multi Ice