Polub nas na facebooku

Dodaj ofertę za darmo

Koral w sezonie 2006

2006-08-21

Przedsiębiorstwo Produkcji Lodów KORAL z siedzibą w Nowym Sączu będące własnością braci Józefa i Mariana Koral rozpoczęło swoją działalność w 1979 roku w Limanowej. Z małego zakładu rzemieślniczego produkującego lody cukiernicze na przestrzeni wielu lat firma przekształciła się w największego w Polsce producenta lodów.

Na dzień dzisiejszy  P.P.L.  KORAL posiada zakłady w Nowym Sączu, Limanowej i Rzeszowie zatrudniając w sezonie ponad 2,5 tysiąca osób. Obecnie produkowanych jest ponad 50 asortymentów lodów, każdy w kilku smakach. Do najbardziej znanych pozycji marki Koral należą lody Grand, Grand Junior, Super Grand, Rożek, Goliat, Solo, Top Milker, Maryla, As, Tartufo, Kubek, Domino, Wist, Rolady Lodowe, Torty, Kolorowe Lato, Lody Maria i lody Bon Ton. Sprzedaż prowadzona jest na terenie całego kraju poprzez własną sieć dystrybucji oraz poprzez sieć hurtowni. Kreowana przez braci Koral polityka sprzedaży pozwoliła osiągnąć udział ilościowy w rynku lodów impulsowych na poziomie 35,54 %. (dane za MEMRB) co czyni Firmę Koral liderem na rynku lodów w Polsce. Firma posiada zatwierdzony przez Lloyd’s Register Quality Assurance System Zarządzania Jakością Przedsiębiorstwa ISO 9001-2000 jak też System HACCP.
Wejście Polski do Unii Europejskiej dało firmie Koral możliwości poszerzenia rynków zbytu o rynki Skandynawii, Niemiec, Czech, Słowacji, Węgier, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Litwy, Łotwy i Estonii. Naszym celem jest umocnienie pozycji na rynku krajowym, dalsze poszerzenie rynków zbytu, zwiększenie sprzedaży naszych wyrobów, jak też poszukiwanie nowych rynków w Europie i na świecie. Realizujemy to poprzez dostosowanie polityki asortymentowo- cenowej dla potrzeb danych rynków, dalszą rozbudowę sieci dystrybucyjnej oraz szeroką kampanię reklamową. Kampania reklamowa na sezon 2006 realizowana jest za pośrednictwem m. in. billboardów, prasy i telewizyjnych spotów reklamowych. Reklama telewizyjna obejmuje emisję 4 spotów reklamowych z udziałem Pani Majki Jeżowskiej i raperów- Artysta raper w filmie reklamującym lody Oskar- RED, Artysta raper w filmie reklamującym lody Grand- FUNKY FILON. Decyzja o takim a nie innym wyborze została podjęta ze względu na ogromną popularność, jaką Pani Jeżowska cieszy się wśród dzieci i coraz większe zainteresowanie młodzieży muzyką hip-hopową. Czas trwania kampanii obejmuje cały sezon lodowy 2006. Pomimo, iż reklama telewizyjna adresowana jest w szczególności do dzieci i młodzieży, marka Koral jest postrzegana jako produkt wysokiej jakości w rozsądnej cenie wśród konsumentów różnych grup wiekowych.
Nowe, innowacyjne produkty ożywiają rynek, pomimo faktu, iż konsumenci sięgają częściej po tradycyjne, znane produkty. Możliwości wprowadzania innowacji jest wiele- zaczynając od fantazyjnych kształtów opakowań a kończąc na wyszukanych smakach. Na sezon 2006, firma Koral przygotowała dla swoich klientów bardzo miłe niespodzianki w postaci szerokiej gamy supernowości takich jak:
- lody Polo, obj. 70 ml, tradycyjne smaki czekolady, śmietanki i truskawki w tradycyjnej formie loda na patyku,
- Kostkę Śnieżną, obj. 180 ml, o smaku śmietankowym, toffi i truskawkowym,
- Kubek Raj, obj. 125 ml, doskonałe połączenie tradycyjnych smaków z oryginalnymi sosami zamknięte w nowatorskim kubeczku, o smaku śmietankowym z sosem czekoladowym, o smaku czekoladowym z sosem ajerkoniak, o smaku truskawkowym z sosem truskawkowym,
- lody Hip Hop, obj. 55 ml, smaczne lody nie tylko dla fanów Hip Hopu z nutką miętową w każdym smaku, smaki: guma do żucia, cola, zielona cytryna, czerwona pomarańcza,
- Torcik Polarny, obj. 615 ml, duża porcja- duża przyjemność dla łasuchów i prawdziwych smakoszy, o smaku śmietankowo- truskawkowo- czekoladowym, o smaku śmietankowym,
oraz wprowadziła nowe smaki w istniejących już lodach:
- nowy smak Oskara, obj. 90 ml,: lody o smaku zielonej cytryny,
- nowy smak Granda, obj. 140 ml, o smaku marcepanowym w czekoladzie,
- Top Milker, obj. 110 ml, nowy smak śmietankowy,
- nowy smak Lodów Koktajlowych, obj. 400 ml, lody o smaku jogurtu ananasowego- truskawkowego i jogurtu z owoców leśnych,
- nowy smak śmietankowy w lodach familijnych Bon Ton, obj. 500 ml,
- Złoty Dukat sorbetowy, sorbet jabłkowo- brzoskwiniowy, obj. 1000 ml,
oraz Roladę VIVA, obj. 1000 ml, o smaku cukierków „kukułka”- krówka” -ajerkoniakowym


  • bylo super

    Gość: sb | 2008-08-31 23:00:18

    pracowalam w tej firmie prawie 20 sezonow ,bylo milo,lecz......

  • nie_zorientowany

    Gość: xcd | 2006-08-21

    A ja szłyszałem ze Koralowi spadła sprzedaż o 6 % i sa na II mijescu po Algidize

  • Lubię lody Korala

    Gość: iceman | 2006-08-21

    bo są naprawde dobre i w rozsadnej cenie :)

  • pozazdroscic

    Gość: ewelina | 2006-08-21

    PANOWIE KORAL JESTESCIE SUPER A WASZE LODY SĄ HITEM XX i XXI WIEKU.GRATULACJE.

  • wyzysk skromnego pracownika

    Gość: darek | 2006-08-21

    pracownicy mają niskie pęsje pracując w trybie 3 zmianowym wszystko pięknie wygląda gdy szefostwo odwiedz raz w tygodniu zakład.gdy tylko opuszczą hale produkcyjną zaczyna się charówka która zmiana będzie miała większa wydajność wiele razy pracownicy nie korzystali z przeznaczonej im przerwy.wystarczyło by aby sam naczelny popracowa ł 8 godz.i ciekawe czy pracował by za taką kase to jest okropne!!!!!

Dodaj komentarz