Polub nas na facebooku

Akuku! VEGE - pierwsze na rynku wegetariańskie żelko-pianki

2020-04-21

Akuku! VEGE to pierwsza na rynku linia żelko-pianek vege, w których żelatynę zastąpiono pektynami. Dostępne w trzech owocowych smakach: Owocki, Muffinki i LOdoVE, zachwycają składem i… uroczym, słodkim wyglądem. W sprzedaży od marca br.

Nowe żelko-pianki Akuku! VEGE są dostępne w trzech wyjątkowych smakach i atrakcyjnych kształtach: LOdoVE, Muffinki i Owocki. Łączą w sobie delikatność pianki z owocowym smakiem żelków. Idealne dla wegetarian i wegan, ponieważ nie zawierają żelatyny wieprzowej, która została zastąpiona pektynami. Bogate w sok owocowy (15%), powstały na bazie naturalnych aromatów, bez konserwantów i sztucznych barwników. Posiadają uznany i rozpoznawalny certyfikat V-Label Certificate. Mogą być spożywane zarówno przez wegan i wegetarian, jak i wszystkich tych, którzy chcą ograniczyć ilość mięsa i produktów odzwierzęcych w swojej diecie.

Linia Akuku! VEGE jest odpowiedzią na stale rosnące zapotrzebowanie rynku na produkty wegańskie. Liczba wegan i wegetarian w Europie z każdym rokiem rośnie, a wraz z nią zwiększa się popyt na produkty bez składników pochodzenia zwierzęcego. Ten trend jest widoczny również w Polsce. Ponad połowa Polaków deklaruje, że zamierza w najbliższym czasie ograniczyć spożywanie mięsa oraz ilość produktów odzwierzęcych w swojej diecie (za: Ibris, luty 2018). Na polskim rynku ok. 1 mln konsumentów deklaruje się jako weganie lub wegetarianie, co stanowi 3,2% całości (za: Homo Homini 2013).

Nowe żelko-pianki Akuku! VEGE są dostępne w sprzedaży od marca br.

Producent: Colian Sp. z o.o.

Akuku! VEGE Żelko-pianki Owocki (75 g), cena detaliczna ok. 3,40 zł/opakowanie
Akuku! VEGE Żelko-pianki Muffinki (75 g), cena detaliczna ok. 3,40 zł/opakowanie
Akuku! VEGE Żelko-pianki LOdoVE (75 g), cena detaliczna ok. 3,40 zł/opakowanie

Źródło: KMC





2020-06-15 12:08:57 | Komentarze: 0

Mus je schrupać… latem! – Familijne startują z kampanią reklamową

Tegoroczne lato będzie należeć do Wafli Familijnych. Marka stawia na szeroką komunikację w  mediach, która wystartowała 15 czerwca i potrwa aż do końca lata. Działania podzielono na etapy, które w pierwszej odsłonie obejmują kampanię produktową w telewizji, na platformach VOD i odsłonę teaserową w mediach społecznościowych.

Nowość! Familijne opakowania lodów Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska

Premium Brand 2020 – wystartowała XV edycja badania reputacji marek

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Akademickie 5 minut na obiad

Illy i Ishida Europe - wyborna kawa na start

Technologia Ishida zapewnia wysoką jakość lodów klasy premium

Katalog części zamiennych do maszyn lodziarskich

POSEZONOWA AKCJA SERWISOWA – PRZYGOTUJ SIĘ DO 2016.

Lody Bonano nie zwalniają tempa