Polub nas na facebooku

Uwaga!! na Firme PRIMULATOR Uwaga!!

  • 2015-06-24, 10:19

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Uwaga!! na Firme PRIMULATOR Uwaga!!

    Chcialem wszystkich,szczegolnie tych nowych klientow przestrzec przed firma PRIMULATOR. Jestem posiadaczem kilku sprzetow od tej firmy i jezeli bedziecie panstwo rozmawiac odnosnie zakupow z ta firma,to musicie poznan klilka faktow: po Pierwsze maja bardzo dobrych przedstawicieli, ktorzy dobrze przedstawia swoj produkt, bardzo dobry maja kontakt z klientem, szybka realizacje . Natomiast,gdy bedziecie mieli awarie danego sprzetu to UWIERZcie prosze nie bedziecie mieli naprawionego sprzetu odrazu tak jak to PRIMULATOR przedstawia. PO pierwsze telefonicznie nie zglosicie awarii tak jak w innych firmach tylko mailowo. Skutkiem bedzie to ,ze przez okolo 4 Dni nie bedziecie wiedzieli kiedy serwis do was przyjedzie.Dostaniecie informacje ze awaria zostala przyjeta do realizacji Po 4 dniach otrzymacie tel i umowicie sie z srewsiem. Chcialem tez doddac ze FIRMA PRIMULATOR nie ma serwisu z prawdziwego zdarzenia i jezeli macie np awarie witryny do lodow, czy szafy mrozniczej to firma PRIMULATOR zadzwoni do Ciebie i poinformuje ze oni tak naprawde to nie maja serwisanta w okolicy badz jest tak zajety, ze oni zaproponuja Ci serwis z innej firmy pod ich jakby nazwa.....(mi przyslali wlasnie taka firme z ktora wlasnie przed firma primulator wspolpracowalem ) Dziwne to jest bo jezeli tamta firma by mi odpowiadala to chyba nie zaczynalbym z PRIMULATOREM. zdarzYLO MI SIE TEZ, ze po napisaniu maila( i czekaniu okolo tych 4 dni) zdarza sie ze np PRIMULATOR zapomni wyslac maila do centrali (Warszawa) i bedziesz czekal kolejne dni.... Konczac chcialem napisac, ze PRIMULATOR MA NAJGORSZY SERWIS Z JAKIM TYLKO WSPOLPRACOWALEM I ZAMIAST 30 KILOMETROW MAM TERAZ 300 KM DO SERWISU Z KTOREGO JESTEM BARDZO ZADOWOLONY, CHOC MUSZE OCZYWISCIE SPRZET ZAWIEZC ALE ZAWIOZE I JEST NAPRAWIANY NA DRUGI DZIEN OD PRZYWIEZIENIA.

    Gość: aeroxf1

  • 2015-06-27, 16:05

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re: Uwaga!! na Firme PRIMULATOR Uwaga!!

    jakiś bełkot a nie wypowiedz
    serwis był i tyle. czy to [primulator czy firma dzialajaca na ich zelcenie - co za roznca ?
    chcialbys aby sprzet naprawili w pol godziny - snij dalej zlotko
    masz kase i myślisz ze masz sprzedawcę w kieszeni ? ze przyleci na kazde zadanie ? zapomnij
    te 4ry dni o których mówisz to super wynik, podziękuj primulatorowi i tyle

    czadomen

    Gość: czadomen

  • 2021-12-06

    Zapytaj o reklamę | Promowanie w portalu

    Reklama Google

  • 2015-06-30, 16:27

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re: Uwaga!! na Firme PRIMULATOR Uwaga!!

    Caly ty czadomenie,a jak kupisz samochod marki mercedes ,a salon Ci powie prosze naprawiac w fiacie to bys pojechal?a Co jesli Ci fiat powie my nie mamy czesci do mercedesow?. Napisalem, to poniewaz primulator nabija ludzi w butelke i tyle.Forum chyba jest od tego by mozna bylo sie podzielic opniami tak??tymi pozytywnymi jak i negatywnymi! Jezeli jestes zakochany w Primulatorze co watpie to sobie kupuj, ale nie wmawiaj ludzia,ze ta firma jest w porzadku, po 2 czytaj uwaznie Srebrzysty slodziaku co napisalem, po 4 dniach to oni odzywaja sie w celu umowienia na naprawe!!!!

    Gość: aeroxf1

  • 2015-06-30, 16:33

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re: Uwaga!! na Firme PRIMULATOR Uwaga!!

    Po 3 Ty srebrzysty slodziaku nie wazne jest,czy ktos ma kase czy nie, wazne jest by firma ktora obiecuje wiele, wywziazywala sie z tego!

    Gość: aeroxf1

  • 2015-06-30, 22:06

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re: Uwaga!! na Firme PRIMULATOR Uwaga!!

    aeroxf1 napisał(a):
    Caly ty czadomenie,a jak kupisz samochod marki mercedes ,a salon Ci powie prosze naprawiac w fiacie to bys pojechal?a Co jesli Ci fiat powie my nie mamy czesci do mercedesow?. Napisalem, to poniewaz primulator nabija ludzi w butelke i tyle.Forum chyba jest od tego by mozna bylo sie podzielic opniami tak??tymi pozytywnymi jak i negatywnymi! Jezeli jestes zakochany w Primulatorze co watpie to sobie kupuj, ale nie wmawiaj ludzia,ze ta firma jest w porzadku, po 2 czytaj uwaznie Srebrzysty slodziaku co napisalem, po 4 dniach to oni odzywaja sie w celu umowienia na naprawe!!!!

    jakby było taniej niż w mercedesie i dobrzeby zrobili robote to chwili bym się nie wahal i poszedłbym do fiata
    części do mercedesa kupie nie tylko w serwisie mercedesa proste nie ?
    ludzie sa glupi i zadufani w siebie , sami daja się nabijac w butelke, niech maja pretensje do samych siebie, a primulator tylko wykorzystuje ich glupote
    buziaki dla primulatora, niech dalej czesze kase na głupocie ludzkiej i tyle
    4 dni to dużo ?

    Gość: czadomen

  • 2015-06-30, 22:57

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re: Uwaga!! na Firme PRIMULATOR Uwaga!!

    Nie odpisuje juz Tobie ,bo się kompromitujesz i piszesz bezsensu, narazie!

    Gość: aeroxf1

  • 2015-06-30, 23:01

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re: Uwaga!! na Firme PRIMULATOR Uwaga!!

    I jeszcze jedno wbij sobie to do głowy ,bo widzę że be rozumiesz o co chodzi ,a mianowicie : nie poto zaczynałem współpracę z Primulatorem żeby później szukać części, czy serwisu gdzie indziej czaisz?

    Gość: aeroxf1

  • 2015-07-04, 11:56

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re: Uwaga!! na Firme PRIMULATOR Uwaga!!

    aeroxf1 napisał(a):
    I jeszcze jedno wbij sobie to do głowy ,bo widzę że be rozumiesz o co chodzi ,a mianowicie : nie poto zaczynałem współpracę z Primulatorem żeby później szukać części, czy serwisu gdzie indziej czaisz?


    masz serwis i części od primulatora, a ze czekasz na niego i płacisz tyle ile chcą to twój problem i wybor
    najtanie i najszybciej będzie gdy sam zaczniesz produkować części i samemu reperować maszyne

    Gość: czadomen

  • 2021-12-06

    Zapytaj o reklamę | Promowanie w portalu

    Reklama Google

  • 2015-07-05, 21:56

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re: Uwaga!! na Firme PRIMULATOR Uwaga!!

    Szanowny Kliencie firmy Primulator.
    Nazywam się Marek Robacha (dyr. Sprzedaży/prokurent) i pracuję w firmie Primulator od ponad 20 lat. Jak łatwo z tego wywnioskować firmuję działania firmy Primulator swoim nazwiskiem.
    Nie będę się odnosił szczegółowo do Pana, uwag, gdyż wg. mojego pojmowania profesjonalnego biznesu, internet nie jest miejscem do takiej płytkiej polemiki. Co nie mniej cieszę się, że dobrze Pan ocenia kompetencje naszych przedstawicieli handlowych jak również ich relacje z klientami. Staramy się o nie dbać. Z dumą mogę potwierdzić, że w znakomitej większości przypadków mamy wieloletnie tradycje współpracy z naszymi klientami. Jednak w sferze oceny serwisowej z poszanowaniem Pana negatywnej opinii pozwolę się nie zgodzić. W swoim tekście wykorzystuje Pan prawo do typowego anonimowego hejtowania. Nie ma problemu, takie jest prawo internetu, ale co Pan w ten sposób chce osiągnąć ? Czy tak rozwiążą się Pana problemy ? Mam zasadnicze pytanie, czy zanim wylał Pan swoje żale jak powyżej, skorzystał Pan ze ścieżki reklamacji ? Primulator to nie jest firma „garażową”, więc jako Klient firmy Primulator ma do tego Pan pełne prawo a naszym obowiązkiem jest stosownie zareagować. Przypuszczam, że tak się nie stało, gdyż żadna oficjalna reklamacja nie zostaje bez odzewu. Można obrażać i opisywać Primulator w dowolny sposób, takie prawo rynku. Jednak każdy logicznie myślący człowiek, który prowadzi swój biznes w profesjonalny sposób, wie jak dochodzić swoich praw. Hejtowaniem nic Pan nie załatwi. Nasi klienci to osoby, które nie prowadzą „kiosków z pietruszką”. Podchodzą do swojego biznesu profesjonalnie, i zapewniam, że dokonując swoich niezależnych wyborów, raczej nie będą bazować na Pana opinii, lecz zrobią dokładny przegląd rynku. Bardzo szybko zobaczą długa listę klientów, którzy na bazie współpracy z firmą Primulator, dzięki swojej ciężkiej pracy odnoszą na rynku sukcesy. Działania Primulatora nie są wolne od błędów, to jest oczywiste, i nikt się nie uchyla od odpowiedzialności. Szczyt sezonu lodowego to bardzo trudny okres pracy dla serwisu. Więc proszę skorzystać z adresu primulator@primulator.pl i złożyć swoją reklamację, zapewniam Pana, że nie trafi w powietrze, gdyż każda reklamacja jest traktowana bardzo poważnie.
    P.S. 1. Jednak przed złożeniem oficjalnej reklamacji, proszę się upewnić, czy nie ma Pan z firmą Primulator jakiś problemów z rozliczeniem. Niestety jest regułą, że tego typu problemy, są źródłem eskalacji złych opinii o firmie Primulator i wtedy współpraca raczej się nie układa.
    P.S. 2. Napisał Pan „PO pierwsze telefonicznie nie zglosicie awarii tak jak w innych firmach tylko mailowo” – potwierdzam, nie przyjmujemy dla swojej ważności zgłoszeń serwisowych przez telefon. Dla Pana może to wada, dla nas bezpieczeństwo naszych Klientów, że zgłoszenie zostało przyjęte w naszym systemie i ma swoją historię (http://www.primulator.pl/Serwisowy-formularz-zgloszeniowy).

    Gość: Marek

  • 2015-07-06, 09:16

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re: Uwaga!! na Firme PRIMULATOR Uwaga!!

    Szanowny Panie Marku Robacha, na wstepie chcialbym zaznaczyc, iz jestem zdziwiony pana reakcja na moje posty. Wydaje mi sie, ze forum zostalo stworzone dla uzytkownikow, ktorzy MOGA wyrazic swoja opinie na dany temat, obojetnie czy to jest firma ,jakis model maszyny, czy dany produkt.Na forum ludzie pisza,by podzielic sie opiniami pozytywnymi jak i negaywnymi. Rozumiem, ze chce Pan bronic dobrego imienia swojej firmy, ale niestety czasami trzeba wysluchac,przeczytac i przemyslec to co inni maja do powiedzenia o firmie Primulator. Mam nadzieje i wiem, ze wezmie Pan to pod uwage. Co do internetu,ktory uwaza Pan z reszta za miejsce do plytkiej polemiki, to chcialbym Panu powiedziec, ze dzieki takiemu miejscu mozna sie nieco o fimie dowiedziec i czasami glebiej zastanowic, czy broszurki, reklamy i zachety Pana pracownikow sa takie doskonale jak to sie przedstawia.Dlatego chyba juz panu odpowiedzialem na pierwsze pytanie "co chce osiagnac"?! Moje problemy juz zostaly rozwiazane w innej firmie, a Pana serwis dalej bladzi...Ale jak juz Pan wie, forum to powstalo bysmy mogli wyrazac swoje opinie, wskazac na bledy,ktore jak Pan podkresla wszyscy popelniamy. Przyczynie sie wiec do tego, ze DZIEKI moim postom firma Primulator zauwazy swoje niedociagniecia, czy bledy. Mianowicie pisanie maili moze jest dla Pana bezpieczenswtem, ale dla mnie odpowiedz po 4 dniach to dramat. Serwis Primulatora ma goracy okres, ale goretszy okres jest dla ludzi,ktorzy posiadaja obiekty sezonowe( okolo 4 miesiecy w Polsce) i musza jak najszybciej WIEDZIEC, DOSTAC WIADOMOSC, czy serwis wogole przyjedzie i kiedy.Podkresla Pan, ze maile to bezpieczenstwo, a nie czyta Pan moich postow dokladnie.Napisze wiec jeszcze raz. Napisalem maila do firmy Primulator w celu zgloszenia awarii, a po kilku dniach sam musialem przypomniec sie, ze takiego maila zglaszalem i co Pan na to odpowie?pomylki sie zdarzaja?owszem zdarzaja sie i beda sie zdarzac, ale odrazu nie musi Pan wypisywac tak inteligentnych postow w celu zduszenia innych forumowiczow,bo jak widac nie ma Pan racji. Czytajac Pana odpowiedz, stwierdzam, ze traktuje Pan klientow na gorszych i lepszych,na malych i duzych. Pozwole sobie uzyc Pana slow, by odpowiedziec na zarzuty z Pana strony odnosnie profesjonalizmu. "JAKO MYSLACY LOGICZNIE CZLOWIEK,KTORY PROWADZI SWOJ BIZNES W PROFESONAJLNY SPOSOB, WIE JAK DOCHODZIC SWOICH PRAW" Otoz podchodzac wlasnie profesjonalnie wybralem Wasza firme,by miec komfort i czuc sie bezpiecznie co do serwisu.Niech mi Pan powie jak tak duza firma z doswiadczeniem i wielotnimi tradycjami wpolpracy, moze wysylac jakas inna firme inny serwis,ktora pyta klienta jak ta maszyne wogole sie uruchamia? W tym wypadku wychodzi chyba na to,ze jestescie firma” garazowa”.
    Jesli chodzi o rozliczenia to nie mam dlugow, poniewaz firma Primulator skutecznie podkresla za kazdym zgloszeniem awarii, ze za akcje serwisowa placi sie gotowka i cennik uslug nigdy jeszcze nie byl zapomniany przez pracownika wysylajacego maile.
    Nie chce już dalej odpisywac,by nie robic firmie Primulator antyreklamy lub reklamy, ale chcialbym, by przemyslal Pan swoja reakcje w stosunku do mnie, a ja obiecuje,ze przemysle swoje odczucia i dwa razy zastanowie się jak inteligetnie napisac swoja opinie na temat firmy,ktora mnie do tego niestety zmusila.
    Z powazaniem
    aeroxf1

    Gość: aeroxf1

Odpowiedz
Strona 1 z 2
 1  2   następna »