Polub nas na facebooku

Dodaj ofertę za darmo

Primulator

  • 2007-11-05

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Primulator

    Co sądzicie o tym tworze??

    Gość: Stefano

  • 2007-11-05

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:Primulator

    Primulator powstał w 1965 roku w Oslo. Firma od samego początku jest własnością znanej i bardzo szanowanej norweskiej rodziny Mustad.
    Od momentu powstania firma rozwijała się obsługując rynek HoReCa.
    Nazwa Primulator powstała z połączenia nazwy największego w latach 60-70 skandynawskiego browaru Prips - PRI, nazwiska właścicieli Mustad - MU oraz fragmentu nazwy szwedzkiej firmy związanej z rynkiem rolniczym - LATOR.
    Pod koniec lat 80-tych PRIMULATOR, mając ustabilizowana pozycję na rynku norweskim, rozpoczął działalność na rynkach innych krajów. 1991 r - Primulator Polska, 1993 r - Primulator Estonia, 1994 r Primulator Finlandia itd. Obecnie Primulator posiada swoje odziały także w krajach nadbałtyckich (Litwa, Łotwa, Białoruś) oraz w Szwecji (patrz. kontakt).
    Kiedy na początku lat 90-tych utworzyła się możliwość prowadzenia w Polsce działalności przez firmy z kapitałem zagranicznym, w Łodzi powstała Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością "Primulator".

    W pierwszych latach działalności firma koncentrowała się głównie na dostarczaniu urządzeń firmy Cornelius oraz wiedzy techniczno-marketingowej dla Coca-Coli. W kolejnych latach do grona klientów firmy Primulator dołączyły browary (Żywiec) oraz dynamicznie rozwijająca się sieć restauracji typu fast-food na czele z McDonald’s. Pierwszym indywidualnym klientem firmy Primulator był ówczesny Hortex Łódź, do którego nasza firma dostarczyła kompleksowe wyposażenie lokalu. Dzisiejszy "Hort Cafe" ma specjalne miejsce w historii firmy Primulator w Polsce. W 1993 roku powstał Primulator Warszawa, rok później Prim-Service Poznań (obecnie Primulator Poznań), a następnie kolejno punkty serwisowe w Gdyni oraz w Gliwicach.

    Działalność firmy Primulator w Polsce oparta jest na najbardziej profesjonalnych i etycznych zasadach prowadzenia działalności B2B w sektorze HoReCa, z pełnym poszanowaniem klientów, jak i firm konkurencyjnych.

    Czy są jakieś inne pytania ?

    Gość: Gość

  • 2018-12-13

    Zapytaj o reklamę | Promowanie w portalu

    Reklama Google

  • 2008-01-05

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:Primulator

    Pytanie jest i to zasadnicze.Dlaczego szanujaca sie firma Primulator jak zapewnia tajemniczy Gosc uzaleznia serwis maszyn Carpigiani tylko do tych ktore zostaly nabyte w tejze firmie. Czy nie jest to dzialanie typowe dla monopolisty. Czyzby wlodarze firmy zapomnieli ze jestesmy od kilku lat w unii.Czy polityka firmy nie powinna sie znalezc pod scislym nadzorem UOKiK.
    Oddzielna sprawa sa ceny na czesci do maszyn.Nie sa to ceny z Ksiezyca wziete ale powiedzialbym ze z Marsa.
    Czyzby chodzilo tutaj o przyslowiowa zmowe producenta i dystrybutora na rynku polskim.
    Czy mieliscie Panstwo jakies przykre doswiadczenia z ta firma. Chetnie bym sie dowiedzial jakie jest Wasze stanowisko wobec Primulatora.Czy nie zasluguje na nagane.
    Pozdrawiam - ryszard

    Gość: ryszard

  • 2008-01-10

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:Primulator

    Ryszardzie, to ja odwrócę Twoje pytanie - a dlaczego jakaś firma ma serwisować maszyny skoro ich nie sprzedała? Kupujący może taniej kupić używaną lub bezpośrednio u producenta we Włoszech, ale wówczas nie ma prawa do serwisu - coś za coś. Niestety w Polsce funkcjonuje dziwne przekonanie, że zarabiać to mogę tylko JA i inni powinni mi wszystko dać za darmo. Dlatego kupie maszynę za 1/2 ceny katalogowej u producenta na wyprzedaży, a potem przyjdę do krajowego dystrybutora i poproszę o serwis. A to, że krajowy dystrybutor na tym traci? A kogo to obchodzi? Przecież nie MNIE, bo ja jestem sprytny i zarobiłem co swoje.
    Nie jestem pracownikiem Primulatora i sam kupiłem sprzęt bezpośrednio od producenta, ale mam na tyle honoru, że serwisuję go sam lub wysyłam do serwisu producenta, do Włoch. Ty też tak możesz.

    Gość: Piotr

  • 2008-01-11

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:Primulator

    Uderz w stol a nozyce sie odezwa.Nie mam zamiaru polemizowac z Toba Piotrze i odwracac pytania na juz odwrocone przez Ciebie.Szkoda czasu.Jednak wywod Twoj postawil mi wlosy deba na glowie.Wg.Ciebie postepowanie firmy Primulator jest cacy.Rozumiem ze firma umywa rece od serwisowania maszyn np.Taylora czy Frigomatu itp. I to w pelni rozumiem wszak sa to konkurenci. Na Boga czemu nie chca serwisowac maszyn z Bolonii. Nie ma to znaczenia gdzie maszyny te zostaly nabyte - czy w Polsce czy gdziekolwiekindziej w Europie - sa to wyroby Carpigiani. Czy wyobrazasz sobie sytuacje gdzie prywatni importerzy samochodow z Unii a bylo ich w ubieglym roku prawie milion mieliby serwisowac te samochody za granica? Widzisz juz te zacierajace sie rece wlascicieli warsztatow dla ktorych spadlaby manna z nieba? Niestety tak nie jest i cale szczescie , bo Polacy wybieraja rodzime zaklady.Nie bede tutaj mnozyl przykladow bo rynek sam sie reguluje.
    Irytuje mnie zatem postepowanie Primulatora a juz doprowadza do szewskiej pasji wychwalanie profesjonalnej dzialalnosci firmy opartej na etycznych zasadach zgodnie z enigmatycznym slowem HoReCa. Jestem zdania ze dla nich zatrzymal sie czas i moze w przyszlosci wyrosnie im prawdziwy solidny konkurent.Istnienie jednego monopolisty na rynku zasluguje tylko na slowa krytyki. I jeszcze jedno.
    Czy kupno maszyny za granica za polowe ceny uwazasz za cwaniactwo? /spryt/.Ja tak nie uwazam. Kazdy orze jak moze. Sam piszesz ze kupiles sprzet u producenta /a dlaczego nie u Primulatora/. Obaj wiemy ze to niemozliwe bo firma Carpigiani odsyla do przedstawiciela w Polsce. A z tym serwisowaniem u producenta i wysylaniem maszyn do Wloch to przegiales kompletnie.Ja z pewnoscia z tych Twoich rad nie skorzystam.
    Pozdrawiam bez odbioru -Ryszard

    Gość: Ryszard

  • 2008-01-11

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:Primulator

    Małe sprostowanie. P. nie odmawia nikomu serwisu. Dotyczy to zarówno maszyn nowych jak i starych, kupionych w P. czy przywiezionych z zagranicy. P. ma swoje stawki serwisowe oraz warunki na jakich świadczy serwis (jak każda z firm na rynku). To Klient decyduje czy skorzysta z usług P. To Klient decyduje czy zgadza się na proponowane warunki. Jeżeli je akceptuje ma zapewniony serwis, oryginalne części, dokumentację techniczną etc., jeżeli ich nie akceptuje skarży się na FORUM :-)))) Obowiązkiem sprzedawcy jest zapewnić serwis gwarancyjny ! Serwis pogwarancyjny jest wyborem Klienta. Żyjemy w wolnym kraju i nie ma obowiązku serwisowania maszyn w jakiejkolwiek firmie. Z powodzeniem może to robić każdy z nas (niektórym to się nawet udaje). Każdy ma prawo wyboru. Dotyczy to również serwisu CARPIGIANI !

    Gość: Gość

  • 2008-01-12

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:Primulator

    Szanowny Gościu powyżej.
    No cóż mówimy o 2 różnych Primulatorach w Polsce.Ten pierwszy którego bronisz serwisuje wszystkie maszyny które wyszły spod igły Carpigiani.Ten drugi z jakim ja mam do czynienia..... no własnie........
    Zadzwoń pod nr.tel. 502-197-684 do serwisu w Gliwicach i co usłyszysz ? - absolutnie nie serwisuja maszyn z drugiej reki, nie bądz namolny i daj im spokój. Jeśli i to cię nie przekonuje zadzwoń pod nr.tel.042-677-10-40 do głównego magazynu części w Łodzi i co usłyszysz ? nie jesteś posiadaczem urządzenia od Primulatora ? - to spieprzaj dziadu nie zawracaj nam głowy. Tak właśnie postępuje ten drugi i ma się dobrze ,czuje sie jak pączek w maśle ,bo nie ma konkurenta. I na przyszłość waż słowa bo jak sam twierdzisz to jest forum a nie magiel.
    Ryszard

    Gość: Ryszard

  • 2008-01-12

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:Primulator

    Proszę o kontakt. Piotr Lamenta PRIMULATOR Poznań 0-502-197-689, 0-61-839-22-06/07. Pozdrawiam

    Gość: Piotr Lamenta

  • 2018-12-13

    Zapytaj o reklamę | Promowanie w portalu

    Reklama Google

  • 2008-01-13

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:Primulator

    Drogi Ryszardzie-po co kłócisz się z Primulatorem ? Nie lepiej zadzwonić do SERWISU z prawdziwego zdażenia?
    Serwis,o którym piszę jest po 1 lepszy,po 2 starszy od
    Primulatora(POLSKA)przynajmniej o 20 lat.Jest to firma jako jedyna która naprawi każdą maszynę(i to taniej niż P)
    Z tego co wiem to na Ślasku są non stop.Jestem klientem tej firmy od 15 lat.Skontaktój się z Panem Jarkiem G.tel.0-501742624 lub jargug@neostrada.pl 100% że Ci pomoże!!!

    Gość: sekundant

  • 2008-01-14

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:Primulator

    dzwonilem, pytalem-uslyszalem-,,jesli kupi pan maszyne we Wloszech my jej nie bedziemy serwisowac!!!

    Gość: misiek

Odpowiedz
Strona 1 z 2
 1  2   następna »